Bár az új innovációk kulcsfontosságúak, fontos, hogy a ruháinkat készítő munkásokról ne feledkezzünk meg. Jelenleg a márkák 93%-a nem fizet a ruhákat készítő dolgozóknak. Eközben a Fashion Revolution kampánycsoport arra figyelmeztet, hogy az igény szerinti modellekre való áttérés óriási nyomás alá helyezheti a dolgozókat. Ezért van szükség az arany középútra: a dolgozóknak biztos munkahelyet és méltányos fizetést kell biztosítani, miközben az ipar továbbra is új technológiákat alkalmaz, és egy fenntarthatóbb jövő felé halad.
6/6
Fotó: Pinterest
Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Arany középút
Bár az új innovációk kulcsfontosságúak, fontos, hogy a ruháinkat készítő munkásokról ne feledkezzünk meg. Jelenleg a márkák 93%-a nem fizet a ruhákat készítő dolgozóknak. Eközben a Fashion Revolution kampánycsoport arra figyelmeztet, hogy az igény szerinti modellekre való áttérés óriási nyomás alá helyezheti a dolgozókat. Ezért van szükség az arany középútra: a dolgozóknak biztos munkahelyet és méltányos fizetést kell biztosítani, miközben az ipar továbbra is új technológiákat alkalmaz, és egy fenntarthatóbb jövő felé halad.