13 tény, amit eddig nem tudtál a Tiffany ékszermárkáról
A világ egyik leghíresebb ékszermárkája a jellegzetes színű csomagolással rendelkező Tiffany & Co. A mesés luxusbrand történetében számos elképesztő érdekesség akad, melyekből összegyűjtöttünk most párat.
Öregebb, mint gondolnád
Az egyik legismertebb ékszermárka 1837-ben nyitotta meg első üzletét, s ez az évszám azóta is szimbolikus értelemmel bír a márka életében. A legtöbb bolton, a csomagolásokon és még némelyik ékszerbe gravírozva is megtalálhatjuk a neves dátumot.
Nem is Tiffany
A Tiffany eredeti neve Tiffany, Young, and Ellis és ezzel a cégnévvel is lett bejegyezve az első üzlet Manhattanben. 1853-ban Charles Tiffany kivásárolta üzlettársai részvényeit, ám a nevet nem akarta nagyon lerövidíteni, így esett a választás a Tiffany & Co.-ra.
A világ leghíresebb trófeája
Habár az ékszermárkát nehéz összefüggésbe hozni a sporttal, meglepő módon a Tiffany készít a Vince Lombardi trófeát, melyet a Super Bowl nyertese vihet haza. Persze nem ez az egyetlen érem, kitüntetés vagy trófea, amit ők gyártanak, hisz a haditengerészet mellett még a NASCAR számára is készítenek mesés emlékeket.
Telefont is gyártanak
2008-ban a márka egy különleges együttműködésre adta a fejét, hisz a SoftBank számára gyártottak egyedi darabokat, melyeket 20 karátos gyémántok díszítettek, melyekből megközelítőleg 400 darabot használtak fel.
Fotók: trendymoscow.com, weddingbandsingapore.wordpress.com