Ami Magyarországot illeti, a MÁV tavalyi statisztikájából kiderült, hogy 2023-ban 61 baleset történt a MÁV hálózatán a vasúti átjárókban balesetekben kilencen életüket vesztették, heten súlyos, tizenketten könnyű sérüléseket szenvedtek. A MÁV teljes hálózatán 2008 óta nem volt vasúti hibából bekövetkezett, halálos áldozatot követelő baleset. A baleseteket a vasúti átjárókba behajtók figyelmetlensége, valamint a KRESZ előírásainak megszegése okozta. Azt is érdemes szem előtt tartani, hogy sokszor a vonatbaleseteket világi szinten a síneken áthaladó emberek vagy járművek idézik elő. De bármi is legyen az ok, a vonat közepe továbbra is a legbiztonságosabb hely.
Fotó: pinterest
Ami Magyarországot illeti, a MÁV tavalyi statisztikájából kiderült, hogy 2023-ban 61 baleset történt a MÁV hálózatán a vasúti átjárókban balesetekben kilencen életüket vesztették, heten súlyos, tizenketten könnyű sérüléseket szenvedtek. A MÁV teljes hálózatán 2008 óta nem volt vasúti hibából bekövetkezett, halálos áldozatot követelő baleset. A baleseteket a vasúti átjárókba behajtók figyelmetlensége, valamint a KRESZ előírásainak megszegése okozta. Azt is érdemes szem előtt tartani, hogy sokszor a vonatbaleseteket világi szinten a síneken áthaladó emberek vagy járművek idézik elő. De bármi is legyen az ok, a vonat közepe továbbra is a legbiztonságosabb hely.