A Live Science szerint a vonatok kilencszer gyakrabban siklanak ki, mint ahányszor összeütköznek, és valószínűleg az első kocsik csúsznak ki először. Az ütközések pedig elöl vagy hátul történnek. És mit jelent mindez? Hogy a vonat közepe a legbiztonságosabb.
Larry Mann vasútbiztonsági szakértő is megerősítette, hogy a vonat közepe a legbiztonságosabb, függetlenül attól, hogy egyetlen hely sem teljesen biztonságos, ha baleset történik. Bár az ablak mellett ülve az ember kizuhanhat, ha a vonat kisiklik és felborul, a beljebb ülő emberek pedig „rongybabákként hánykolódhatnak”, de mégis azt mondta, hogy a vonat közepén ülők „általában túlélik", ha súlyos baleset történik. Magánemberként nem hajlandó az első kocsiba ülni, és azt ajánlotta a feleségének is, hogy a vonat középső szakaszán foglaljon helyet, ha vonattal utazik.
Fotó: pinterest
A Live Science szerint a vonatok kilencszer gyakrabban siklanak ki, mint ahányszor összeütköznek, és valószínűleg az első kocsik csúsznak ki először. Az ütközések pedig elöl vagy hátul történnek. És mit jelent mindez? Hogy a vonat közepe a legbiztonságosabb.
Larry Mann vasútbiztonsági szakértő is megerősítette, hogy a vonat közepe a legbiztonságosabb, függetlenül attól, hogy egyetlen hely sem teljesen biztonságos, ha baleset történik. Bár az ablak mellett ülve az ember kizuhanhat, ha a vonat kisiklik és felborul, a beljebb ülő emberek pedig „rongybabákként hánykolódhatnak”, de mégis azt mondta, hogy a vonat közepén ülők „általában túlélik", ha súlyos baleset történik. Magánemberként nem hajlandó az első kocsiba ülni, és azt ajánlotta a feleségének is, hogy a vonat középső szakaszán foglaljon helyet, ha vonattal utazik.