Jákob Zoltán bevállalta: Nem mindennapi kihívást teljesített a magyar üzletember - Videó
Szombat este került megrendezésre az bwnet.hu szervezésében az 5. Budapest Hair Show, amely a legújabb frizura trendeken keresztül kapcsolja össze a szépség és divat témakörét, és irányt mutat a stílusos megjelenéshez. Az eseményen a híres magyar üzletember, Jákob Zoltán is részt vett, aki többek között mesélt a Femcafe-nak új hajápolási márkájáról a Luxoya Hair-ről is.
Még keresi a Nagy Őt
A körömlakkok után Jákob Zoli új fába vágta a fejszéjét, és másfél éves fejlesztő munka után megszületett hajápolási márkája is a Luxoya Hair. A prémium termékek célja, hogy a hajápolás fogalmát teljesen új szintre emelje, ötvözve a legmodernebb technológiát és a kifinomult francia parfümművészetet. "A hajfestékeknél arra törekedtünk, hogy 100 százalékos őszhajfedést biztosítsanak, és a színek is sokáig tartósak maradjanak." - mondta Zoltán. A sikeres üzletember elárulta, hogy itt még nem áll meg, ugyanis nemsokára debütál az első sminkmárkája, jövőre pedig fejleszteni akarja a Luxoya Barber vonalat is. Zoli még továbbra is keresi a szerelmet. A tegnapi eseményen a Nagy Ő két korábbi szíve választottja Nati és Virág is ott volt, akikkel a műsor óta is jó viszonyban maradt, és baráti kapcsolatot ápol.
Ha kíváncsi vagy, hogy a napokban milyen kihívásra vállalkozott Jákob Zoltán, akkor kattints a videóra:
Lead kép: Femcafe