Peller Anna szörnyű titkokat árult el gyerekkoráról: a csinos műsorvezetőt tiniként bántalmazták, azóta minden reggel mérlegre áll
Színésznő, énekes, szinkronszínész, reggeli műsorban ébreszt az egyik kereskedelmi televízióban. Udo Brinkmannt is szinkronizálta, igaz, gyerekszobájában műanyag mikrofonnal. Peller Anna azóta a valóságban is számtalan szerepben bizonyította tehetségét, jelenleg a Budapesti Operettszínház tagja, ám gyerekként sok más tinédzserhez hasonlóan őt is bántották, ami mély nyomot hagyott benne.
Csak harmadjára vették fel a Színház- és Filmművészeti Egyetemre
Peller Anna D. Tóth Krisztával beszélgetett a DTK: Elviszlek magammal legújabb epizódjában, ahol szóba került többek között a műsorvezető sokoldalúsága: Anna mindig rohan, hiszen színházban játszik, reggeli műsort vezet, a szinkron pedig a mai napig óriási szerelem számára. Ez utóbbi a legrégebbi pénzkereseti forrása is egyben, hiszen 18 éves kora óta szinkronizál: Anna egy nap bekopogott az akkori Pannónia stúdióba azzal, hogy szinkronizálni szeretne, ehhez pedig az előképzést az otthoni házi szinkronjáték biztosította, ugyanis húgával, Mariannal a lehalkított tévékészülék mellett próbálgatták magukat gyerekként. Szinkronizálták például a Klinikát, Anna volt Udo Brinkmann magyar hangja, később pedig élesben is kipróbálhatta magát ezen a területen: először csak „tömegezett”, azaz tömegjelenetekben szinkronizált rövid mondatokat, háttérhangokat, s közben nézte a nagyokat, hogyan csinálják profin a dolgukat. Szerencsére sosem kellett kopogtatnia, mindig szembejöttek a lehetőségek, kivéve talán a színműs felvételit, ahová csak harmadjára vették fel. Megharcolt érte, két sikertelen alkalom után harmadjára végül operett-musical szakra bejutott, Dolhai Attila, Tompos Kátya és Nagy Sanyi is osztálytársai lettek. Sorszerűnek érzi azt, hogy épp abba az osztályba került.