A Titanic 1912-es katasztrófáját követően a glóbuszon rendeletekben írták elő a mentőcsónakok számának optimalizálását az utasok számának függvényében.
Arra viszont nem gondoltak, hogy a megnövelt számú mentőladikok és a hozzájuk tartózó, és vízre bocsátásukhoz sokszor elengedhetetlen daruk és egyéb felszerelések elhelyezése a fedélzeteken magasabbra tolja a hajók súlypontját, így azok könnyebben felborulhattak, vagy épp az oldalukra dőlhettek. Végső soron az SS Eastland sorsát is ezek, a Titanic tragédiáját követő, az utasok biztonságát növelő intézkedések pecsételték meg.
4/4
Fotó: facebook.com
Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -0:00
1x
Chapters
descriptions off, selected
captions and subtitles off, selected
This is a modal window.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
A Titanic 1912-es katasztrófáját követően a glóbuszon rendeletekben írták elő a mentőcsónakok számának optimalizálását az utasok számának függvényében.
Arra viszont nem gondoltak, hogy a megnövelt számú mentőladikok és a hozzájuk tartózó, és vízre bocsátásukhoz sokszor elengedhetetlen daruk és egyéb felszerelések elhelyezése a fedélzeteken magasabbra tolja a hajók súlypontját, így azok könnyebben felborulhattak, vagy épp az oldalukra dőlhettek. Végső soron az SS Eastland sorsát is ezek, a Titanic tragédiáját követő, az utasok biztonságát növelő intézkedések pecsételték meg.