Egységben az erő! Így dobbant meg augusztus 20-án az Ország Szíve!

A SPAR Magyarország évek óta elkötelezett híve a minőségi és aktív életnek, melyet idén nyáron nem csak termékeivel, de egy országra szóló aktivitással is erősített.

Az Ország Szíve

Az Ország Szíve kampány arra ösztönözte a SPAR követőit, hogy porolják le a hátizsákot és induljanak felfedezni Magyarország csodás nevezetességeit. A kampány nem titkolt célja és egyben üzenete is az volt, hogy úgy tegyünk a minőségi életért és magunkért, hogy közben élményeket gyűjtünk!

Együtt sikerült!

A kampányban a SPAR kiválasztott az ország számos látnivalója közül 16-ot, melyeken a látogatóknak alkalma volt bejelentkezni, csupán egy selfie feltöltésével. Ha egy helyszínre meghatározott számú képfeltöltés érkezett, akkor az adott helyszín aktívvá vált a térképen. És itt jött a csavar! Ugyanis az összes helyszín aktiválódásakor a pontok összekötve egy szív alakot rajzoltak ki! Így valódi közösségi összefogás kellett ahhoz, hogy megdobbanjon az ország szíve!

A SPAR még egy dologban számított a közösség erejére: a kampány elején azt a vállalást tette, hogy ha legalább 1.000 kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1.000.000 Ft-ot adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak. A SPAR a kampányt augusztus 8-án indította útnak, és már az első hétvégén összegyűlt az adományhoz szükséges képmennyiség! A csúcspontját azonban augusztus 20-ára érte el, hiszen ekkorra vált aktívvá minden város, ekkorra dobbant meg az Ország Szíve.

Több ezer kép és értékes nyeremények

A kampányt számos elem támogatta: TV- és rádióreklám, óriásplakátok és citylight poszterek, sajtómegjelenések, online hirdetések, social media kampány, helyszíni hostess promóció és bolti kommunikáció. A SPAR influencerekkel is együttműködött, akik szintén a nyakukba vették az országot, és még Ördög Nóri is hozzájárult a szív megdobbanásához!

A kampány sikerét az összesen több mint 3.500 feltöltött kép is jól mutatja. A 16 helyszín közül a legnépszerűbbek Lillafüred és Gyula voltak, ahová mintegy 860 db kép érkezett a kampány 13 napja alatt. A kampány a SPAR által is képviselt életmód program része és annak erősítése volt, így elsődlegesen nem a nyereményekről szólt. Azonban a SPAR szereti meghálálni a közösségi összefogást, így az aktivitás értékes nyereményekkel is kiegészült!

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Utazás
      Ha már te is a napsütötte tengerpartokról álmodozol, de még nem tudod hova utazz idén nyáron, akkor görgess lejjebb, mert összegyűjtöttük a legnépszerűbb nyári úti célokat.
      Sztárok
      A Tankcsapda dobosa a TV2 Kincsvadászok című műsorának már megkerülhetetlen figurája lett, és a nézettség is a csúcson van. Sokan nem tudják viszont, hogy apaként is helyt kell állnia az életben.
      Lifestyle
      Véletlenül hagyják bedugva ezt az eszközt a magyarok, pedig feleslegesen megy, és így az áramszámlánkat is megdobja.
      Fashion&Beauty
      Ha nőként számodra is nehéz téma az öregedés, nyugodj meg, nem vagy egyedül! Legújabb, videós beszélgetéssorozatunkban pszichológus szakértő segítségével járjuk körül, hogyan állhatunk hozzá mégis...
      Sztárok
      Úgy néz ki minden rendben van Tóth Gabi és a párja között, mert ezen a fotón még ők is könnyezve nevettek.
      Lifestyle
      Talán nem is gondolnád, de egy pohár ecetes víznek a fürdőszobába téve döbbenetes hatása van az egész helyiségre nézve, méghozzá több szempontból is.