A budapesti metró története 1896-ban kezdődött, amikor megnyílt a Millenniumi Földalatti Vasút (M1-es vonal), amely Európa első földalatti vasútja volt a kontinensen. Az M1-es vonalat a millenniumi ünnepségek alkalmából építették, és a vonal a Városligetet kötötte össze a belvárossal. A vonal hossza mindössze 3,7 km volt, és 11 állomással rendelkezett.
1/4
Fotó: Pinterest - illusztráció
Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -0:00
1x
Chapters
descriptions off, selected
captions and subtitles off, selected
This is a modal window.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
A budapesti metró története 1896-ban kezdődött, amikor megnyílt a Millenniumi Földalatti Vasút (M1-es vonal), amely Európa első földalatti vasútja volt a kontinensen. Az M1-es vonalat a millenniumi ünnepségek alkalmából építették, és a vonal a Városligetet kötötte össze a belvárossal. A vonal hossza mindössze 3,7 km volt, és 11 állomással rendelkezett.