Az Auto Bild leplezte le, hogy ebben az évszakban a levegő páratartalma nagyobb, és kint sokkal hidegebb van, mint a kocsiban. Habár a gomb megnyomásával a levegő kering az autóban, de az ablakok nem száradnak meg, ugyanolyan párásak maradnak, sőt, még rosszabb is lehet a helyzet. Ráadásul, ha állandóan használjuk a keringetést, akkor megnő a levegő szén-dioxid-tartalma, ami fáradtsághoz, gyenge koncentrációhoz vagy csökkent reakciósebességhez vezethet.
5/5
Fotó: Pinterest - illusztráció
Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Az Auto Bild leplezte le, hogy ebben az évszakban a levegő páratartalma nagyobb, és kint sokkal hidegebb van, mint a kocsiban. Habár a gomb megnyomásával a levegő kering az autóban, de az ablakok nem száradnak meg, ugyanolyan párásak maradnak, sőt, még rosszabb is lehet a helyzet. Ráadásul, ha állandóan használjuk a keringetést, akkor megnő a levegő szén-dioxid-tartalma, ami fáradtsághoz, gyenge koncentrációhoz vagy csökkent reakciósebességhez vezethet.