„A márkák építése és menedzsmentje a vállalat legfőbb értéke és erőssége. Küldetésünk, hogy a szuperprémium brandjeink iránt érzett szenvedélyünket és a Moët Hennessy által felhalmozott tudást, tapasztalatot a lehető leghatásosabban adjuk át az iparág szereplőinek, majd rajtuk keresztül a fogyasztóinknak. Arra törekszünk, hogy a Moët & Chandon-t mint ikonikus világmárkát elérhetővé tegyük az értő közönség számára a magyar piacon. Szeretnénk hozzájárulni a minőségi turizmus és vendéglátás építéséhez is, aminek során az élményt kereső igényes fogyasztó van a fókuszunkban, akit az italok terén is prémium termékekkel kívánunk kiszolgálni – legyen belföldi, vagy akár külföldi vendég" – tette hozzá Kacsóh Gábor, a Fine Brands Company Zrt. vezérigazgatója.
7/7
Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
„A márkák építése és menedzsmentje a vállalat legfőbb értéke és erőssége. Küldetésünk, hogy a szuperprémium brandjeink iránt érzett szenvedélyünket és a Moët Hennessy által felhalmozott tudást, tapasztalatot a lehető leghatásosabban adjuk át az iparág szereplőinek, majd rajtuk keresztül a fogyasztóinknak. Arra törekszünk, hogy a Moët & Chandon-t mint ikonikus világmárkát elérhetővé tegyük az értő közönség számára a magyar piacon. Szeretnénk hozzájárulni a minőségi turizmus és vendéglátás építéséhez is, aminek során az élményt kereső igényes fogyasztó van a fókuszunkban, akit az italok terén is prémium termékekkel kívánunk kiszolgálni – legyen belföldi, vagy akár külföldi vendég" – tette hozzá Kacsóh Gábor, a Fine Brands Company Zrt. vezérigazgatója.