"Elképesztő amit a Ryanair művel az utasokkal.. Foglaltunk egy jegyet Barcelonába, és a visszaútra rossz indulási időpontot adtak meg. Reggel 08:40 szerepel a jegyen, de valójában este 8:40kor indul a gép.. Reggel 6-kor keltünk és a reptéren közölték velünk, hogy csak este megyünk. A Ryanair helyi irodájában pedig elkezdtek hazudozni, hogy megváltozott az indulási időpont, és hogy küldtek e-mailt. Mondtam nekik hogy ez kamu, nem kaptunk semmilyen e-mailt, sőt a telefonszámom is megkellett adni a foglaláskor, tehát arra is küldeni kellett volna értesítést, ha változik az időpont. Meg amúgy is teljesen életszerűtlen, hogy véletlenül pont 12 órát késik egy gép. Egyszerűen csak rossz jegyet adtak, és így próbálják megmagyarázni a hibájukat. Mutattam nekik az általuk kiadott jegyet, amin reggel 8:40 van, es kérdeztem, hogy a transzfert, vagy esetleg a szállodát itt a reptéren nem akarják e kifizetni, de ezt határozottan elutasították. Kérdeztem most mit csináljak 12 órán keresztül a reptéren két gyerekkel? Erre azt mondták üljünk le, várjuk meg az indulást. Elég erélyes voltam, elküldtem őket a francba, de így sem tudok mit csinálni. Teljesen kiszolgáltatott helyzetben van az ember, és ha nagyon balhézik csak magával b*szik ki. Megfogadtam, hogy soha többet nem repülök ezzel a légitársaságnak csúfolt céggel. De legalább a Barca nyert…" ‒ írta posztjában Majka.
Fotó: Facebook
"Elképesztő amit a Ryanair művel az utasokkal.. Foglaltunk egy jegyet Barcelonába, és a visszaútra rossz indulási időpontot adtak meg. Reggel 08:40 szerepel a jegyen, de valójában este 8:40kor indul a gép.. Reggel 6-kor keltünk és a reptéren közölték velünk, hogy csak este megyünk. A Ryanair helyi irodájában pedig elkezdtek hazudozni, hogy megváltozott az indulási időpont, és hogy küldtek e-mailt. Mondtam nekik hogy ez kamu, nem kaptunk semmilyen e-mailt, sőt a telefonszámom is megkellett adni a foglaláskor, tehát arra is küldeni kellett volna értesítést, ha változik az időpont. Meg amúgy is teljesen életszerűtlen, hogy véletlenül pont 12 órát késik egy gép. Egyszerűen csak rossz jegyet adtak, és így próbálják megmagyarázni a hibájukat. Mutattam nekik az általuk kiadott jegyet, amin reggel 8:40 van, es kérdeztem, hogy a transzfert, vagy esetleg a szállodát itt a reptéren nem akarják e kifizetni, de ezt határozottan elutasították. Kérdeztem most mit csináljak 12 órán keresztül a reptéren két gyerekkel? Erre azt mondták üljünk le, várjuk meg az indulást. Elég erélyes voltam, elküldtem őket a francba, de így sem tudok mit csinálni. Teljesen kiszolgáltatott helyzetben van az ember, és ha nagyon balhézik csak magával b*szik ki. Megfogadtam, hogy soha többet nem repülök ezzel a légitársaságnak csúfolt céggel. De legalább a Barca nyert…" ‒ írta posztjában Majka.