1947-ben, csupán 14 évesen Párizsba költözött, hogy a Haute Couture Syndicate iskolában kezdjen tanulni. 1954-ben a Secrétariat International de la Laine tervpályázatán kabátvázlata első díjat nyert. Ott keltette fel Pierre Balmain, a kor egyik legismertebb francia divattervezőjének a figyelmét, aki tervezőasszisztensi állást ajánlott Karlnak. Három évvel később pedig a Jean Patou divatház művészeti igazgatója lett. 1964-ben Olaszországban tanult művészettörténetet és szabadúszóként tervezett olyan cégeknek, mint a Chloé, a Krizia, a Valentino és a cipész Charles Jourdan. Egy évvel később kezdett el dolgozni a Fendinél, 2 évvel később pedig az olasz tervezőház felvette tanácsadó igazgatónak, hogy modernizálja a cég szőrme vonalát. Innovatív terveinek köszönhetően bevezették a korábban soha nem használt, vakond-, nyúl- és mókusbőrök használatát.
A Channelig vezető út
1947-ben, csupán 14 évesen Párizsba költözött, hogy a Haute Couture Syndicate iskolában kezdjen tanulni. 1954-ben a Secrétariat International de la Laine tervpályázatán kabátvázlata első díjat nyert. Ott keltette fel Pierre Balmain, a kor egyik legismertebb francia divattervezőjének a figyelmét, aki tervezőasszisztensi állást ajánlott Karlnak. Három évvel később pedig a Jean Patou divatház művészeti igazgatója lett. 1964-ben Olaszországban tanult művészettörténetet és szabadúszóként tervezett olyan cégeknek, mint a Chloé, a Krizia, a Valentino és a cipész Charles Jourdan. Egy évvel később kezdett el dolgozni a Fendinél, 2 évvel később pedig az olasz tervezőház felvette tanácsadó igazgatónak, hogy modernizálja a cég szőrme vonalát. Innovatív terveinek köszönhetően bevezették a korábban soha nem használt, vakond-, nyúl- és mókusbőrök használatát.