Hamar fölfedezte a filmipar is: 1919 és 1921 között már öt magyar némafilmben szerepelt, aztán a színpadi sikerek fényében mintha nem nagyon érdekelte volna a filmezés. A harmincas évek elejétől azonban mindent megtett azért, hogy nemzetközi filmsztár lehessen. Először Berlinben próbálkozott 1932-ben, s ott forgatott két zenés filmjével (Paprika, Csókol Veronika) egy csapásra meghódította a német közönséget. A szilágysomlyói születésű Joe Pasternak, az Universal filmstúdió egyik gyártásvezetője lett a producere.
Hamar fölfedezte a filmipar is: 1919 és 1921 között már öt magyar némafilmben szerepelt, aztán a színpadi sikerek fényében mintha nem nagyon érdekelte volna a filmezés. A harmincas évek elejétől azonban mindent megtett azért, hogy nemzetközi filmsztár lehessen. Először Berlinben próbálkozott 1932-ben, s ott forgatott két zenés filmjével (Paprika, Csókol Veronika) egy csapásra meghódította a német közönséget. A szilágysomlyói születésű Joe Pasternak, az Universal filmstúdió egyik gyártásvezetője lett a producere.