Hamar fölfedezte a filmipar is: 1919 és 1921 között már öt magyar némafilmben szerepelt, aztán a színpadi sikerek fényében mintha nem nagyon érdekelte volna a filmezés. A harmincas évek elejétől azonban mindent megtett azért, hogy nemzetközi filmsztár lehessen. Először Berlinben próbálkozott 1932-ben, s ott forgatott két zenés filmjével (Paprika, Csókol Veronika) egy csapásra meghódította a német közönséget. A szilágysomlyói születésű Joe Pasternak, az Universal filmstúdió egyik gyártásvezetője lett a producere.
2/6
Fotó: Facebook/ Képek a múlt századból
Video Erre ügyelj, ha ülőmunkát végzel
Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -0:00
1x
Chapters
descriptions off, selected
captions and subtitles off, selected
This is a modal window.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
Hamar fölfedezte a filmipar is: 1919 és 1921 között már öt magyar némafilmben szerepelt, aztán a színpadi sikerek fényében mintha nem nagyon érdekelte volna a filmezés. A harmincas évek elejétől azonban mindent megtett azért, hogy nemzetközi filmsztár lehessen. Először Berlinben próbálkozott 1932-ben, s ott forgatott két zenés filmjével (Paprika, Csókol Veronika) egy csapásra meghódította a német közönséget. A szilágysomlyói születésű Joe Pasternak, az Universal filmstúdió egyik gyártásvezetője lett a producere.