Az ország kedvenc üzletláncait díjaztuk

Átadtuk a Femcafe.hu által indított Az Ország Kedvenc Boltja 2017 szavazás díjait, amiket az élen végzett üzletláncok prominens képviselői személyesen vettek át a napokban.
Mi meghirdettük, ti megszavaztátok
A szavazás keretén belül a Femcafe.hu szerkesztősége kilenc bolthálózatot választott ki, melyekre két héten keresztül adhatták le voksukat az olvasók. A kampányban az alábbi közismert márkákra lehetett szavazni: ALDI, Auchan, CBA, Coop, Lidl, Penny Market, Reál, SPAR, Tesco. A portál felhívására több mint 21.000-en adták le szavazatukat a szívükhöz leginkább közel álló üzletláncra. Olvasóink véleménye alapján az alábbi három bolthálózat végzett az élen:
1. helyezett: ALDI
-
2. helyezett: LIDL
-
3. helyezett: SPAR
-
A vevők az elsők
A nagy érdeklődésre szert tevő nyilvános szavazás elsősorban egy remek visszajelzés volt a márkák számára, hogy az olvasók milyen preferenciákat követnek, illetve melyik hazai üzletláncok a legkedveltebbek körükben. A díjakat az élen végzett üzletláncok képviselőinek Csereklei Zoltán, a Femcafe.hu ügyvezető igazgatója személyesen adta át. A dobogós márkák képviselői kihangsúlyozták, mennyire megtisztelő számukra a vevők pozitív véleménye, valamint azt is, hogy az ő visszajelzésük az egyik legfontosabb tényező számukra.
ALDI, Bernhard Haider
„Nagyon örülünk ennek a díjnak és köszönjük mindazoknak, akik ránk szavaztak. Termékeink minősége, ára, üzleteink tisztasága és rendezettsége mellett segítőkész, a vásárlók iránt elkötelezett dolgozóink teszik az ALDI-t különlegessé. A szavazatok egyharmada is visszaigazolja törekvéseink sikerességét és tovább dolgozunk azon, hogy a következő években is kiérdemeljük a magyar vásárlók bizalmát” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Lidl, Tőzsér Judit
„A Lidl számára a legfontosabb a vásárlók elégedettsége, ezért az általuk megszavazott díjak a legfontosabbak számunkra. Csak 2017-ben 30 szakmai elismerést szereztünk termékeinkkel és szolgáltatásunkkal, ami visszajelzés és egyben motiváció is számunkra, hogy még inkább vásárlóközpontúak legyünk. Köszönjük az újabb elismerést!” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikáció vezetője.
SPAR, Maczelka Márk
"Nagyon örülünk az elismerésnek, számunkra rendkívül fontosak a vásárlói visszajelzések, amelyek révén növelni tudjuk a szolgáltatásaink színvonalát és fejlesztjük áruházainkat. Az elmúlt évben 20, idén pedig 23 milliárd forintot fordítunk a meglévő áruházaink modernizálására és új üzletek nyitására. A fejlesztéseink során az áruházak letisztult, modern, jól áttekinthető belső elrendezést kapnak és kényelmi szolgáltatásokat is bevezetünk, emellett kiemelt figyelmet fordítunk a környezettudatos, energiatakarékos működésre is” - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Gratulálunk a részt vevő üzleteknek!
A szavazás részletes végeredményéért kattints ide:
https://www.femcafe.hu/cikkek/recept/az-orszag-kedvenc-boltja-eredmenyhirdetes-2017