Durván "átverte" a népszerű csokimárka a fogyasztókat - Tombolnak a rajongók
Kiborultak az ikonikus háromszög formájú csoki, a Toblerone angol rajongói, miután a gyártó duplájára növelte a hézagot a piramisok között. Mindezt gazdasági megfontolásból tették...
Toblerone-gate
A dráguló alapanyagárakkal magyarázta drasztikus tettét a Mondelez édességgyártó. A Toblerónéból, amely egyike Európa nagy múltra visszatekintő hagyományos csokijainak, eddig 400 grammos és 170 grammos változat létezett. Most gyártó úgy döntött, "lefogyasztotta" a dundi, piramis alakú formát; a 400-asból 350 grammosat, a 170-esből 150 grammosat csinált.
Természetesen a rajongók nem hagyták szó nélkül és elárasztották a márka Facebookját elégedetlenkedő posztokkal. Az persze egyelőre nem derült ki, hogy csak Angliát érinti-e a változás, mindenesetre nekünk kísértetiesen hasonlít arra, amikor egyszer csak a 200 grammos tejfölből észrevétlenül 175, később pedig 150 grammos lett, vagy a 100 db-os papírzsepi csomag elkezdett inkább csak 95 db-ot tartalmazni...