Lifestyle

A webáruházak és a nagykereskedők kapcsolata

A webáruházak esetében sokszor szokott problémát okozni az, hogy nem állnak közvetlen kapcsolatban a beszállítóval. Ez a tény ugyanis nagyon megnehezíti és lelassítja a készletkezelést, és a vásárlók felé sem mindig ad releváns információt az adott termék elérhetőségéről.

Ebben az esetben egy olyan platformra van szükség, ami összeköti a saját webáruházat a nagykereskedővel, így a termékek és a termékinformációk folyamatosan frissülhetnek.

Kinek van szüksége erre a szolgáltatásra?

A Connestic tudástár információi alapján elmondható, hogy minden olyan webáruháznak, ahol a termékek külső beszállítótól származnak, érdemes ezt a közvetlen kapcsolatot létrehozni. Legyen az egy női kozmetikumokat forgalmazó webshop vagy egy online papírbolt, minden esetben nagy könnyebbséget jelent az üzemeltető számára, ha nem manuálisan kell az információkat megkeresni és beírni, hanem egy API kapcsolat segítségével mindez néhány kattintással megtehető.

A webáruház létrehozása és a kapcsolódás

A legtöbb kiskereskedő a piacon elérhető webáruházak közül választ egyet, hiszen ezek olyan testre szabási lehetőségekkel rendelkeznek, amelyek a felhasználók számára egyedi megjelenésű oldalt tesznek lehetővé.

A webshop létrehozása után a beszállítókkal történő összekapcsolódás már könnyen fog menni, hiszen a Connestic segítségével a rendszerbe beintegrált nagykereskedésekkel azonnal létre lehet hozni a kapcsolatot.

Termékek és kategóriák

Amennyiben a saját webáruház felépítése eltér a nagykereskedőnél beállított kategóriáktól, a rendszernek ez sem probléma, mivel a saját webáruház kategóriáihoz hozzá lehet rendelni a beszállító oldalán található termékeket Az import során beállítható az is, hogy mely termékek esetében frissüljenek az adatok.

A termékadatok és árképzési szabályok is testre szabhatóak, ezáltal a kiskereskedések könnyen kezelhetik a forgalmazott termékek listáit, az árakat és a készletinformációkat.

Az adatok cseréje

Előfordulhat az, hogy a nagykereskedő oldalán található információkat a kiskereskedő másképp szeretné megjeleníteni. A platform erre is lehetőséget ad, mégpedig a csereszabályok alkalmazásával.

A csereszabály nem más, mint hogy a nagykereskedés oldalán található bizonyos kifejezések helyett a saját oldalon más kifejezés fog megjelenni. Ebben az esetben fontos az, hogy a csere a felhasználó céljának megfeleljen, ezért lehetőség van arra, hogy a rendszer megkülönböztesse a kisbetűt és a nagybetűt vagy az ékezetes betűket. Nagy előny, hogy egy bizonyos csereszabályon belül több cserekifejezést is lehet definiálni, egyetlen lépéssel fog tudni megtörténni maga a csere.

A csereszabályok használata megkönnyíti a webáruház testre szabhatóságát, hiszen a nagykereskedésben található termékinformációk összessége, egyetlen csereszabály létrehozásával egy lépésben módosíthatóvá válik.

A webáruház termékeinek, készletének kezelése az online platform segítségével sokkal könnyebb, ezért mindenképpen érdemes átgondolni a használatát.

Oldalak

Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Lifestyle
Sztárok
A színészházaspár élete kívülről rendkívül boldognak és kiegyensúlyozottnak tűnik, pedig a világot jelentő deszkákon a késhegyre menő vitáktól sem riadnak vissza.
Sztárok
A két elragadó üzletasszony ezúttal is vonzotta a tekinteteket, ami nem is csoda, hiszen lélegzetelállítóan gyönyörű estélyi ruhákban érkeztek az Inspiráló Nők gálára.
Fashion&Beauty
A magyar sztárvilág krémje szebbnél-szebb estélyi ruhákban tündökölt a vörös szőnyegen.