Kissé talán furcsának tűnhet, de a Netflix nem keveset profitálhatna ebből a megoldásból. Egyrészt olyan felhasználókkal tudná bővíteni már meglévő bázisát, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy előfizetésre költsenek, másfelől a reklámidő értékesítésével sokkal több pénzt tudnának beszedni a partnereiktől.
A hvg.hu hozzáteszi: a vállalatnak évente 0,4 milliárd dolláros bevétele van a videós hirdetésekből, míg a YouTube egyedül 13 milliárd dollárt söpör be, de a Disney (8,7 milliárd dollár) és az Amazon (1,1 milliárd dollár) is simán megelőzi a Netflixet.
Kissé talán furcsának tűnhet, de a Netflix nem keveset profitálhatna ebből a megoldásból. Egyrészt olyan felhasználókkal tudná bővíteni már meglévő bázisát, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy előfizetésre költsenek, másfelől a reklámidő értékesítésével sokkal több pénzt tudnának beszedni a partnereiktől.
A hvg.hu hozzáteszi: a vállalatnak évente 0,4 milliárd dolláros bevétele van a videós hirdetésekből, míg a YouTube egyedül 13 milliárd dollárt söpör be, de a Disney (8,7 milliárd dollár) és az Amazon (1,1 milliárd dollár) is simán megelőzi a Netflixet.