Kitálalt a módszerekről az egykori dolgozó: így állnak bosszút a bunkó vendégeken a szállodákban
Próbálj meg minden esetben a lehető legudvariasabb lenni a vendéglátóipari dolgozókkal, ugyanis könnyen előfordulhat, hogy te húzod a rövidebbet.
Keresztbe tesznek a tapló vendégeknek
Jól ismerjük azt a mondást, hogy a vendégnek mindig igaza van – még akkor is, ha a szolgáltató- és vendéglátóiparban dolgozók ezzel nem feltétlenül értenek egyet bizonyos esetekben. Noha a vendégeket megilleti a figyelmes, udvarias, diszkrét kiszolgálás, ez nem jelenti azt, hogy jogosan lehetnek udvariatlanok a személyzettel. A szükségtelen gorombáskodás természetesen a vendéglátóipari dolgozók sem nézik jó szemmel, és bizony sokan vannak, akik szívesen vissza is vágnak a bunkó embereknek. Egy korábbi cikkünkben már megírtuk, hogy például a légiutas-kísérők titkos nyelvvel kommunikálnak egymással, ha egy konkrét személyről kell beszélniük, ehhez pedig kifejlesztettek egy külön kódot a kedves és a problémás utasok megkülönböztetésére – utóbbi kategóriát pedig egy meglehetősen nyers gúnynévvel illetik. Mint kiderült, ez a szárazföldön sincs másképp, ugyanis a szállodai dolgozók is olykor keresztbe tesznek azoknak a vendégeknek, akik faragatlanul bántak velük…