Csinálj Te is karriert! - Lehetőség a kiskereskedőknek, élmény a vásárlóknak
A SPAR partner programhoz ma már 158 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves bruttó forgalma 2017-ben a 36 milliárd forintot közelítette. A népszerű kiskereskedelmi modellhez társult üzletek országszerte mintegy 1500 embernek biztosítanak munkát. A csatlakozáskor kiemelt szempont, hogy a partnerüzletek átalakítása után a helyi élelmiszer-különlegességek is helyet kapjanak a kínálatban. (x)
Egy év alatt 25 új eladóhely
A SPAR franchise szövetségéhez idén szeptember 1-jével már 158 üzlet csatlakozott, egy év alatt 25 eladóhellyel bővült a hálózat. A legutóbbi időszaktól újabb SPAR partner üzletek várják a vásárlókat Budapesten, Adonyban, Dunaújvárosban és Pétfürdőn, továbbá új SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházi, nyíregyházi és a váci OMV benzinkúton is, ahol a SPAR-üzletektől megszokott magas minőséggel fogadják az üzletbe térőket.
Számos előny a kiskereskedőknek
A programban a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezen kívül a SPAR bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű és kedvező árú húsok, illetve a SPAR enjoy. convenience üllői üzemének kényelmi termékei is elérhetőek a franchise üzletekben.
Élmény a vásárlóknak
A SPAR partner program során a társuló üzletek kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak, amelynek legfontosabb szempontja, hogy a vásárló ugyanazt az élményt és kényelmet kapja, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna be vásárolni.
A belső tér tervezésekor nagy jelentőséggel bír, hogy a minőségi friss-áru megjelenítéshez minőségi bútorokat kívánnak a vásárlók. Egyre több üzletben jelennek meg grillpultok, a kényelmi és speciális élelmiszereket kínáló polcok és hűtők is, hiszen egyre több vásárló keresi ezeket a termékeket. A franchise partnereknél a SPAR arra is kitüntetett figyelmet fordít, hogy a helyi és regionális élelmiszertermékek és különlegességek minél szélesebb kínálatban legyenek hozzáférhetőek.