Otthontalan kisállatok világnapja: az örökbefogadást népszerűsíti a Mars

A Magyarországon élő több százezer gazdátlan kutyára és az örökbefogadás fontosságára hívja fel a figyelmet a Mars az otthontalan kisállatok világnapja alkalmából. A világ egyik vezető édesség-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója évek óta élen jár a régióban lévő állatmenhelyek támogatásában; az augusztus 20-i világnapon az örökbefogadás és a felelős állattartásról szóló edukáció mellett is kiáll, így támogatva az otthontalan kisállatokat.
Otthontalan kisállatok világnapja
Augusztus harmadik szombatja az otthontalan kisállatok világnapja. Miközben a Mars legfrissebb, Ipsos MORI által végzett kutatása szerint a koronavírus-járvány ideje alatt drasztikusan megnőtt az örökbefogadások száma, és jelenleg majdnem minden második magyar háztartásban van már kutya, ma Magyarországon még mindig kb. 300 ezer gazdátlan kutya él. Az állatmenhelyek és az örökbefogadás támogatása kulcsfontosságúak az otthontalan kisállatok sorsának javításában, de a Mars ezen felül most leendő gazdiknak szóló felvilágosító kampányokkal és nyilvánosan elérhető, online háttéranyagokkal is támogatja az ügyet.
A Mars, amelyhez többek között olyan népszerű kisállateledel-márkák tartoznak, mint a Pedigree és a Whiskas, régiós szinten is kiáll az örökbefogadás fontossága és az otthontalan kisállatok támogatása mellett. A Pedigree úttörő szerepet játszik a gazdátlan kutyák támogatásában, és már 2021 óta kampányol az örökbefogadás fontossága mellett. Csak tavaly a vállalat 3.000.000 forintot adományozott a magyarországi Noé és Rex állatmenhelyeknek.
Lapozz!
Oldalak
