Egyetértesz vele? A vásárlók szerint ilyen egy jó műszaki áruház

A magyar tulajdonú Euronics műszaki áruházlánc a vásárlói élmény maximalizálásának elősegítésére egy online lakossági és dolgozói felméréssel* indította az évet, amelyben arra a kérdésre kereste a választ, hogy a fogyasztók szerint milyen ma egy ideális műszaki áruház. (x)
A vásárlók szemével
A megújulási folyamat részeként az áruházlánc 2019 elején kutatást végzett lakossági és munkavállalói körben azért, hogy kiderítse, hogyan látják a vásárlók a hazai műszaki cikk piacot, mi alapján alkotnak véleményt, és milyennek képzelnek el egy ideális műszaki áruházat. A vállalat legfrissebb lakossági felmérése szerint az ideális műszaki áruházban az eladók kedvesek, felkészültek, a termékeket ki lehet próbálni, és folyamatos akciók csábítják a vásárlókat.
A kedvezményes ajánlatok csábítják a vásárlókat
Az eladó személye a kulcs
Az online felmérés szerint a válaszadók közel négyötöde (79%) személyesen, műszaki áruházban vásárol leggyakrabban műszaki cikket, az online vásárlást a válaszadók csupán 21%-a jelölte meg. A vásárlási elégedettséget befolyásoló tényezők közül messze kimagaslik az eladók megítélése, a válaszadók több mint háromnegyede (77%) számára kifejezetten fontos, hogy az eladók mosolygósak és barátságosak legyenek, ugyanennyien állították, hogy az ideális műszaki cikk áruházban az eladók felkészültek, figyelmesek és a legtöbb kérdésre tudják a választ.
A felmérésből kiderült, hogy a vásárlókat leginkább az akciók (61%) és a termékkínálat bősége (60%) befolyásolják abban, hogy melyik műszaki áruházat választják, a termékek minősége és ára a válaszadók négyötöde számára fontos. A megkérdezettek közel háromnegyede (71%) szerint fontos az országos jelenlét, az áruhitel lehetősége (56%) és az eladók szakértelme, felkészültsége is. (54%).
2019: határ a csillagos ég
A felmérést és a vállalat idei célkitűzéseit figyelembe véve az áruházlánc egy olyan hosszú távú stratégia kialakítására és megvalósítására összpontosít, melynek középpontjában a vásárló és a vásárlási élmény fokozása áll. Tavasztól a teljes bolthálózat megújul: modern, letisztult kinézetet ölt mind az arculat, mind a berendezés, és egyszerűsödik az áruátvétel.
Hunyady László, az Euronics marketing és értékesítési igazgatója
„A vásárlói vélemények és visszajelzések nagyon fontosak számunkra, ezért az idei évben letisztultabb és korszerűbb boltok kialakításán dolgozunk, miközben az Euronics márka teljes arculatát megújítjuk. A vásárlás, mint élmény középpontba helyezése során a termékek szélesebb körének kipróbálását is lehetővé tesszük. Megújult üzleteinkben a korábbinál gyorsabb vevőkiszolgálást biztosítunk mind a fizetés, mind pedig az áruk átvételekor, így könnyítve a vásárlási folyamatokat.” - tette hozzá Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója. - Komoly céljaink vannak erre az évre, kíváncsian várjuk a visszajelzéseket!”
*A Kutatópont Kft. az Euronics megbízásából végzett online felmérést a vásárlási körülményekkel kapcsolatban 2019 elején, több mint 3350 fő bevonásával.
Oldalak

This is a modal window.