A körmös válaszol: ekkor és így jelezd, ha utálod az eredményt

A körmös felkeni a körmödre a lakkot, és megkérdezi, hogy tetszik-e a szín. Utálod. Mégis azt mondod neki: "tökéletes lesz!" Ismerős a helyzet? Akkor olvass tovább!
Megfelelési kényszer
Amikor az ember időt, pénzt és bizalmat fektet egy szépségszolgáltatásba, elvárja, hogy az eredmény ne csak megfeleljen az elképzeléseinek, hanem kifejezetten örömet is szerezzen. Különösen igaz ez a körmökre, hiszen a manikűr nem csupán egy esztétikai döntés, hanem egyfajta önkifejezés is. A frissen elkészült körmök minden mozdulatnál szem elé kerülnek – gépelés közben, amikor kinyitunk egy ajtót, vagy épp egy kávéscsészét tartunk a kezünkben –, ezért ha valami nem sikerült jól, azt lehetetlen figyelmen kívül hagyni.
Mégis, sokan kerülnek abba a helyzetbe, hogy - legyen az egy félkész állapot vagy egy már befejezett szett - elégedetlenek az eredménnyel és egyszerűen nem mernek szólni. Félnek attól, hogy udvariatlannak vagy hálátlannak tűnnek, aggódnak, hogy kellemetlen helyzetbe hozzák a szakembert, vagy attól tartanak, hogy a reakciója nem lesz túl barátságos. Így inkább magukban tartják az érzéseiket, hazamennek, és napokig bosszankodnak minden egyes alkalommal, amikor ránéznek a kezeikre. De valóban jobb hallgatni? Vagy érdemes már a szalonban felszólalni, ha valami nem tetszik? Ha igen, hogyan? Egy tapasztalt körmös válaszol a kérdésekre.
Lapozz, cikkünk a következő oldalon folytatódik!
Oldalak
