Megoldások vészhelyzetekre! - A segítség házhoz megy

Váratlan helyzetek mindig adódhatnak, legyen szó közlekedési balesetről a külföldi nyaralás alatt, vagy egy apró háztartási balesetről, amely jelentősen felboríthatja a család mindennapjait. Ezekre nyújthatnak megoldást az assistance szolgáltatások. (x)
Nem vagyunk ezermesterek
A magyarok 70 százaléka szakembert hív, ha nagyobb javításokat kell végezni és csak nagyon kevesen oldják meg maguk a problémát – derül ki az Allianz és a GfK közös kutatásából. Míg a rendmániások szeretik azonnal megoldani ezeket a helyzeteket, a rendetlenek közel 40 százaléka a kisebb hibák javítását is halogatja, amennyiben nem sürget az idő.
A 25-34 évesek 33 százaléka ráérősen intézi a szerelni valókat, az 55-65 éves korosztály azoban gyorsan intézkedik. Az alapszintű oktatással rendelkezők 60 százaléka saját bevallása szerint mindent maga szerel meg a lakásában, miközben a felsőfokú végzettségű válaszadók mindössze 13 százaléka mondhatja ezt el magáról. Bár a megkérdezettek kétharmada igyekszik a kisebb javításokat saját kezűleg megoldani, a nagyobb javításokhoz már szakembert hívnak.
Gyors segítség váratlan helyzetekre
Az Allianz assistance csomagjai gyors segítséget nyújtanak a vészhelyzet elhárításában. Tartalmazzák például csőtörés esetén a sérült vezetékrész javítását, vagy akár egy vihar során a szél által megbontott tetőfedés helyreállítását. Szükség esetén szakembert küldenek, ha rágcsálók vagy rovarok veszélyeztetik otthonunkat, vagy ha nem tudunk bejutni a lakásunkba, mert a kulcs beletört a zárba.
„Bár az Allianz eddig is kínált assistance szolgáltatásokat, ezeknek körét most jelentősen kiszélesítettük. A konstrukció újdonsága főként abban rejlik, hogy ezek a csomagok önállóan is elérhetők, nem csupán más termékhez kapcsoltan lehet igénybe venni őket. Ahogyan egy könyvet megvásárolunk online, úgy ezek a szolgáltatások is könnyen a virtuális kosárba helyezhetők az Allianz honlapján, már havi akár egy liter tej vagy egy tábla csoki áráért is” – magyarázza Horváth Andrea, az Allianz Hungária Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Szervíztől a bevásárlásig –mindenre van megoldás
Azokra a nem várt esetekre is felkészülhetünk, amikor balesetet szenvedünk, megbetegszünk, vagy esetleg kórházi ápolásra szorulunk. Ilyenkor segítséget kaphatunk például olyan formában, hogy a biztosító megszervezi a gyermekek iskolából való hazaszállítását, a bevásárlást, a kutyasétáltatást, vagy egyéb mindennapi háztartási teendőinket. Betegség esetén általános probléma, hogy még ahhoz sincs ereje az embernek, hogy leugorjon a gyógyszertárba, de az assistance szolgáltatások keretében a nem recept köteles gyógyszerek esetén házhoz szállítás is kérhető. Otthoni baleset bekövetkezése esetén az Allianz assistance szolgáltatásával taxival való kórházba szállítást is szervezhetünk saját magunk és hozzátartozóink részére a legközelebbi kórházba.
A kutatás szerint vagyoni helyzettől függetlenül az emberek átlagosan 63 százaléka nyaraláskor mindig igénybe veszi az autóját, azonban könnyen rémálommá is válhat a kikapcsolódás, ha például történik valami a járművünkkel. A kifejezetten külföldi utazások során felmerülő problémákra kialakított assistance csomag segítségével egy külföldön bekövetkezett közlekedési baleset esetén kérhetjük a gépjármű elszállítását a legközelebbi szerelőműhelybe, sőt a biztosító telefonos szolgáltatásán keresztül segítséget kaphatunk a balesettel kapcsolatos idegen nyelvű nyomtatványok kitöltésében, vagy a rendőrséggel való kommunikációban is.
Az Allianz Assistance biztosításról bővebb információt itt érhet el: www.felkeszultem.hu
*A tájékoztatás nem teljes körű.
Oldalak
