Landrus a CNN-nek elmondta, hogy a drapériák, valamint Jézus köntösének és övének részei azok, ahol a legkönnyebben észlelhető Luini munkája. Azonban felhívta a figyelmet arra, hogy a mű nem csak Luinié. Úgy véli, hogy da Vinci úgy fejezte be a festményt, hogy a kezek, az arc, a kristálygömb és a festmény textúrája a mester munkájának klasszikus jelei látszódjanak rajta. Azt is elmondta, hogy a művész és az asszisztensek közötti együttműködés nagyon gyakori volt ebben az időszakban.
„Leonardo dolgozott a festményen (és) úgy gondolom, hogy ezt fontos felismerni" - mondta Landrus. „Hajlamosak vagyunk feketén-fehéren gondolkodni. (…) A hagyomány az volt, hogy segítséget kértek az asszisztensektől.”
3/5
Fotó: Pinterest
Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
/
Duration -:-
Loaded: 0%
0:00
Stream Type LIVE
Remaining Time --:-
1x
Chapters
descriptions off, selected
captions and subtitles off, selected
This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
Landrus a CNN-nek elmondta, hogy a drapériák, valamint Jézus köntösének és övének részei azok, ahol a legkönnyebben észlelhető Luini munkája. Azonban felhívta a figyelmet arra, hogy a mű nem csak Luinié. Úgy véli, hogy da Vinci úgy fejezte be a festményt, hogy a kezek, az arc, a kristálygömb és a festmény textúrája a mester munkájának klasszikus jelei látszódjanak rajta. Azt is elmondta, hogy a művész és az asszisztensek közötti együttműködés nagyon gyakori volt ebben az időszakban.
„Leonardo dolgozott a festményen (és) úgy gondolom, hogy ezt fontos felismerni" - mondta Landrus. „Hajlamosak vagyunk feketén-fehéren gondolkodni. (…) A hagyomány az volt, hogy segítséget kértek az asszisztensektől.”