Szinte teljesen elveszítették a varázsukat a hagyományos reklámok, és ez is az influenszereknek köszönhető
Egyre tudatosabb a vevők, akikre már kevésbé hatnak a hagyományos vásárlásösztönző reklámok, a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak a követőik, ha szakmai érveket hoznak fel – derül ki az EY legfrissebb, globális fogyasztói felméréséből, írja az MTI.
Sokan már csak a netes véleményvezérekre figyelnek
Az EY március vége és április eleje között készített nemzetközi kutatásában több mint 23 ezer fogyasztót kérdeztek meg 30 országban, például az Egyesült Államokban, Kanadában, Brazíliában, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában, Japánban, Kínában és Dél-Afrikában.
A felmérés szerint a megkérdezettek 61 százaléka vett már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, eközben csak a válaszadók 21 százaléka kattintott rá egy hirdetésre a közösségi médiában.
Az EY kutatása rámutatott arra, hogy a fogyasztók figyelmét az influenszerek ajánlásai mellett kézzelfogható előnyökkel, például kedvezményekkel és az exkluzív, személyes ajánlatokkal lehet a legjobban megragadni. A válaszolók 67 százaléka szerint a márkahűséget leginkább az ingyenes szállítással lehet fenntartani, 49 százalékuk szerint a kiválasztott termékek kedvező árával.
A világ legkeresettebb videómegosztó platformján egymás után szökkennek szárba a jobb esetben csak dilis, rosszabb esetben viszont életveszélyes trendek. Most bemutatjuk a legfrissebbet, mely eredetileg fontos egészségügyi célt szolgálna, de valójában csak arra jó, hogy veszélyes helyzetbe sodorja a meggondolatlan felhasználókat.