A YouTube megint babrál a reklámokkal, ez vár a felhasználókra ezek után
Persze aki YouTube prémiumot használ, azt ez nem fogja érinteni.
A Google ismét változtatni akar
Elképesztő belegondolni, de a YouTube ötlete egy pótszilveszteri bulin született meg 2004-ben, amikor Steve Chen meg akarta osztani barátaival a bulin készült videókat, de ezt akkor még abszolút nem tudta kivitelezni. Chen később összefogott két volt PayPal-os kollégájával, Chad Hurley-val és Jawed Karim-mal, akikkel közösen elhatározták, hogy létrehoznak egy olyan webhelyet, ahol bárki feltölthet és megtekinthet videókat.
2005-ben regisztrálták a „youtube.com” domain nevet, és nem is sejtették, hogy ez később az egyik leggyakrabban beírt URL lesz a böngészőkben. A videómegosztó elindult az abszolút siker felé.
A Google később bejelentette, hogy 1,65 milliárd dollárért megvásárolja a YouTube-ot, ami akkoriban rekordösszegnek számított egy online vállalkozásért. Azóta sok víz lefolyt a Dunán és a Google pénzt is akart látni az egészből, amikor integrálta a hirdetési rendszerét.
Azonban, hogy most milyen újításra készülnek, az a galériánkból kiderül!
A Google keresés meghatározza a mindennapjainkat.