A nehézségek ellenére remekelt az egyik legkedveltebb hazai élelmiszerlánc – Íme az eredmények!
A koronavírus sok ágazatban érezteti hatását: sajnos több helyen leépítéssel, fizetéscsökkentéssel éltek, hogy átvészeljék ezt a nehéz időszakot. A SPAR viszont a tavalyi- és az elmúlt fél évben is remekelt – így csinálták! (x)
Növekedés
A SPAR forgalma körülbelül 10%-kal növekedett a 2018-as évhez képest – tudjuk meg az éves beszámolóból. Az előző évben, 2019-ben további növekedés tapasztalható, ami a cég terjeszkedésében nyilvánul meg: átadtak 2 szupermarketet, Tatán Interspar nyílt, és 14 üzletet újítottak fel. Ezeken kívül nőtt a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont forgalma is, ami lehetővé teszi, hogy továbbra is jóminőségű húskészítmények kerülhessenek a kosarakba.
Újdonságok
Május 6-tól üzemel a SPAR Online Shop, ami a vírushelyzet legmegterhelőbb időszakában nagy segítséget jelentett a budapestieknek, illetve a környékén élőknek. Ebben az időszakban, egészen pontosan március 28-án ünnepelte 1. születésnapját a SPAR Enjoy, amivel sokan találkozhatnak reggel munkába vagy iskolába menet – az áruházlánc ezen kínálata erre is hivatott, hogy a mindennapi hidegétkezéshez egy egészségesebb, különlegesebb alternatívát nyújtson.
Egészséges életmód
A SPAR Enjoy teljes kínálata igyekszik segíteni az egészséges életmód fenntartásában, de számos más eszközt is bevetettek. Például jelentősen mérsékelte a hazai fejlesztésű és a nemzetközi beszerzésből származó saját márkás termékeinél a hozzáadott cukor mennyiségét. A Kevesebb cukor – több vitalitás! kampány keretében legalább 50 tonnával csökkent a saját márkás termékek gyártásához felhasznált cukor mennyisége.
Környezetvédelem
A SPAR-nak nemcsak az egészséges életmód, hanem a környezetvédelem is szívügye. Ilyen újdonság volt az újrahasznosítható belső fémborítással ellátott papír szigetelőszatyor a műanyag mélyhűtő táskák helyett. Több gyümölcs is csökkentett súlyú nejlontasakba került vagy lebomló szalaggal csomagolt, illetve a 20%-os SPAR tejföl és négyféle vajkrém esetében a vállalat teszt jelleggel elhagyta a műanyag fedelet könnyen tisztítható szilikonfedelet kínálva alternatívaként.