Adni jó! Most Te is könnyen segíthetsz az éhező gyerekeken

A Procter & Gamble és a Lidl közös jótékony célú programot indít, melynek keretében minden vásárló, aki 2014 szeptemberében és októberében a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. (x)

Megdöbbentő számok

Hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon közel 20 000 gyermek éhezik. A Gyermekétkeztetési Alapítvány 1993-as alapítása óta azért dolgozik, hogy hazánkban a legszegényebb körülmények között élő gyermekek rendszeresen megfelelő és elegendő táplálékhoz jussanak.

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásárolnak, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

A sztárok is besegítenek

A P&G és a Lidl közös jótékonysági programjához két olyan sztár is csatlakozott nagykövetként, akikről köztudott, hogy szerény körülmények között nevelkedtek, mégis sikerült kitörniük és sikeressé válniuk, pozitív példát mutatva a kampányban támogatott gyermekek számára is. A kampány nagykövetei Berki Krisztián Európa-, világ- és olimpiai bajnok tornász, valamint Oláh Gergő, a népszerű X-Faktor 3. évadának győztese.

„A nehéz sors és a hátrányos helyzet lehet egy életforma, de lehet csupán egy ideiglenes állapot, ami megerősíti az ember lelkét, és felkészíti a jobb élethez való helyes hozzáállásra. Amikor szegények voltunk, mindig abban hittem, hogy ez csak egy ideiglenes állapot, amit megfelelő szemlélettel, szorgalommal és kitartással meg lehet változtatni.” – mondta Oláh Gergő.

Sikeréhség

A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, de egy-egy alkalommal személyesen is találkozhatnak majd a vásárlók a Lidl üzleteiben. A programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékszik vissza a nehézségekre, és felhívja a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

„Voltak nehéz időszakaim, és most, hogy már nekem is van egy 7 hónapos kislányom, különösen együtt érzek azokkal a szülőkkel, akik szeretnének mindent megadni a gyermeküknek, de nincs rá lehetőségük. Nagyon örülök, hogy részese lehetek egy olyan figyelemfelhívó kampánynak, melynek elsődleges célja a hátrányos helyzetű és éhező gyermekek támogatása és jobb életfeltételeinek biztosítása.” – tette hozzá Berki Krisztián.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Lifestyle
Egyáltalán nem baj, hogy a paradicsomot a hűtőben tároljuk a téli hónapokban is, de mielőtt megennéd, ki kell venni a frizsiderből.
Lifestyle
A termálvizeknek számos kedvező hatása van a szervezetünk egészére. Ezek a jótékony hatások részben a betegségek megelőzésében játszanak szerepet, részben a már meglévő egészségügyi problémák...
Sztárok
Nem akármire lettek figyelmesek a brit királyi család szemfüles rajongói, amikor górcső alá vették Harry herceg és Meghan Markle idei karácsonyi üdvözlőlapján.
Sztárok
Jenilee Harrison egykor igézően szép, bájos nő volt, sajnos azonban nem tudott megbarátkozni az idő múlásával, ezért drasztikus beavatkozások mellett döntött.
Home&Design
Bár sokáig a kertészek egyik kedvence volt, mára kiderült, hogy több problémát okoz, mint amennyi előnnyel jár. Inváziós tulajdonságai és mérgező hatása miatt érdemes kétszer is átgondolni, hogy...
Sztárok
Katalin hercegnének és Vilmos hercegnek hamarosan komoly döntést kell hozniuk legidősebb fiuk, György herceg jövőjével kapcsolatban, amely akár jelentős változást hozhat a monarchia életében.