A világ 10 legértékesebb márkája

A luxus termékeket forgalmazó márkák hatalmas bevételre tesznek szert, így az ilyen márkák értéke elképesztően magas. Íme a 2013-as év 10 legértékesebb márkája!

1. Louis Vuitton - a márka becsült értéke: 23,58 milliárd dollár

Nem meglepő, hogy 2013 legértékesebb márkája a Louis Vuitton. A hatalmas összeg annak köszönhető, hogy majdnem 500 Louis Vuitton üzlet van világszerte, több mint 60 országban. A márka egyedi táskáit az teszi különlegessé, hogy minden egyes darabot kézzel készítenek.

2. Gucci - a márka becsült értéke: 9,45 milliárd dollár

A Gucci a világ egyik legjobb olasz divatmárkája. A majdnem 10 milliárdot érő márkának 450 üzlete található meg világszerte.

3. Rolex - a márka becsült értéke: 7,9 milliárd dollár

A Rolex az egyik leghíresebb óramárka a világon. A luxus órák nem csak minőségükben, de külsejükben is tökéletesek!

Fotó: flickr.com

Oldalak

Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Lifestyle
A kérdés természetesen rengeteg embert foglalkoztat, és mivel sajnos Ferenc pápa sem marad velünk örökké, így fontos, hogy ő mit gondol a halál utáni életről.
Fashion&Beauty
Vészesen közeleg a tavasz, ezért itt az ideje felturbózni a ruhatárunkat olyan stílusos dzsekikkel, amelyek minden szettet feldobnak, miközben az átmeneti időjáráshoz is tökéletesen illeszkednek.
Sztárok
Persze nagy kérdés, hogy melyik lesz az, mivel Keanu Reeves számtalan legendás karaktert megformált már a filmvásznon.
Lifestyle
Nincs visszaút, és a Google is fejleszteni akar, így megváltozik a Gmailnél a kétfaktoros hitelesítés.
Egészség
Bizarr esetre kapták fel a fejüket a szakértők és az orvosok, miután meghalt egy mogyoróallergiás tinédzser. A roham szeretkezés közben jött elő.
Sztárok
A rendező bízott a sikerben, de minden várakozását felülmúlta a film népszerűsége. Azt pedig, hogy a nézők a folytatást követelik, álmában se gondolta volna.