A legnépszerűbb magyar keresztnevekre cseréli címkéit a Coca-Cola

Európában eddig egyedülálló kampányba kezdett a Coca-Cola. A márka most felvállalta, hogy a boltokban kapható termékei címkéjének egyik oldalán márkanevét a fogyasztók nevére cseréli. Májustól augusztusig Magyarországon is hazai keresztnevekkel és becenevekkel helyettesítik az ikonikus Coca-Cola feliratot a palackokon és a dobozos üdítőkön.

A márka eddig is ismert volt meglepő lépéseiről. 1928-tól a legrégebbi szponzora az újkori Olimpiai Játékoknak. A világon először kértek fel ismert embert arra, hogy egy márka reklámarca legyen és a Coca-Cola szerepeltetett először színes bőrű embereket reklámjaiban. Közkedveltségének köszönhetően a Coca-Cola volt az első termék, amelyik megjelent az amerikai Time magazin címlapján.

Egy újabb óriási döntés

A május 8-án 127. születésnapját ünneplő Coca-Cola most ismét egy nagyot lép előre. A világmárkák közül először vállalta fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán egész Európában. Ez azért is nagy döntés, mert a titkos receptúra mellett a logo és márkanév képviseli a legnagyobb értéket a Coca-Cola Vállalat számára. Az elmúlt egy és negyed évszázadban ez az első alkalom, hogy ekkorát változtattak a termékek megjelenésén.

A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain jelennek meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek fél literes, valamint 1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozos Coca-Cola-n hat, általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik sajátjukat.

Viszontlátni a boldog mosolyt

„Egy ilyen lépést csak egy olyan márka tehet meg, amelyiknek a termékét akár márkanév nélkül is felismerik a vásárlók, és amelynek hosszú időre visszanyúló személyes kapcsolata van a fogyasztóival. A Coca-Cola egyértelműen ilyen márka” – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzser. „Elsőként 2011-ben, Ausztráliában indítottunk egy hasonló kampányt, amely rendkívül sikeres volt. Azt szerettük volna, hogy a Magyarországon élő fiatalok arcán is viszontláthassuk azt a boldog mosolyt, amit egy saját, vagy barátjuk, családtagjuk nevével ellátott palackból közösen elfogyasztott Coca-Cola csal az arcukra.”

A Magyarországon forgalomba kerülő fél literes palackokon a 13 és 30 év közötti fiatalok körében leggyakoribb 150 keresztnevet találhatjuk majd meg, mint például Tamás, Miklós, vagy Eszter és Vera. A neveket az aktuális névadási statisztikák alapján válogatták össze, hogy minél többen megtalálhassák a nevükre szóló üdítőt. A nevekkel ellátott palackokat folyamatosan helyezik ki a boltokba, így aki májusban nem találja meg a sajátját, annak érdemes a későbbiekben is keresgélnie a polcokon.

Oldalak

Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Lifestyle
Ha egyre gyakrabban felejted el, hová tetted a kulcsaidat, vagy nehezen emlékszel nevekre és fontos információkra, akkor van egy természetes megoldás, ami segíthet.
Lifestyle
A kedvenc ruháid hamar kifakulnak a mosásban? Van egy egyszerű, de hatékony házi praktika, amellyel évekkel tovább megőrizheted az anyag élénk színét.
Home&Design
A klasszikus parketta ideje lejárt – 2025-ben új trendek hódítanak a padlóburkolatok világában! Ha felújításon gondolkodsz, érdemes megismerned azt a modern megoldást, amely nemcsak stílusos, hanem...
Lifestyle
A Mérleg összefuthat valaki olyannal, akit nagyon régen nem látott és hatalmas örömöt okoz neki. Napi horoszkóp.
Sztárok
Öccséhez, Matteóhoz hasonlóan Amos Bocelli is rendkívül jóképű pasivá érett, ő azonban jóval kevesebbet szerepel a nyilvánosság előtt, mint híres édesapja és testvére.
Lifestyle
Az univerzum mindig egyensúlyra törekszik, és ha te jót adsz a világnak, az élet is jó dolgokat fog visszaadni neked.