Fashion&Beauty

Lépj a változásért! - Nőnapon debütált a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója

Március 8-án, a nemzetközi nőnap alkalmából közös kollekcióval kampányol a Johnnie Walker és a Dorko. Az egyedi tervezésű cipő dizájnjával és csomagolásával is szeretné felhívni a figyelmet a nőket érő megkülönböztetésre.

Lépj a változásért!

A Johnnie Walker folytatja korábbi, a pozitív változás és a női szerepvállalás támogatását célzó kampányát, ösztönözve a nőket a korlátok ledöntésére és új magasságok elérésére. A márka kétszáz éve a haladás szimbóluma. Kampányaiban kiemeli a női példaképek jelentőségét, bemutatásukkal szeretné buzdítani a nőket, hogy valósítsák meg önmagukat és álljanak ki a nemek közti esélyegyenlőség mellett. A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagok szimbolizálják azokat a társadalmi korlátokat, amelyek körbeveszik a nők életét. A szalagokat el kell vágni a cipő viseléséhez, így fizikailag is át kell szakítani ezeket a határokat, köszönhetően a cipő egyedi és kreatív tervezési megoldásának.

Kelet-Európában a whisky továbbra is maszkulin italként él a köztudatban. Példamutató lehet, ha egy vezető, férfias whiskymárka áll ki a női esélyegyenlőség mellett. Az idejétmúlt társadalmi berögződések meghaladása jelenti az igazi haladást. Innen nyert inspirációt a Johnnie Walker Keep Walking kampánya, amely a whisky márka 200 éves üzenetével összhangban áll ki a haladás mellett.

A kampány nem titkolt célja, hogy minél több emberhez jussanak el ezek a társadalmilag fontos üzenetek, ezért a limitált kollekció eladásaiból származó bevételekkel a Johnnie Walker és a Dorko az Egyenlítő Alapítvány munkáját támogatja. A kampány időtartama alatt a Dorko üzelteiben korlátozott számban, összesen 200 pár cipő kerül értékesítésre. Kattints a videóra és nézd meg az eseményen készült nőnapi videónkat, ahol Péterfy Bori, Nagy Alexandra és Lukács Miki is elárulják, hogy számukra miért fontos ez a kezdeményezés!

Lead kép és forrás: Johnnie Walker X Dorko sajtóközlemény

Oldalak

Fashion&Beauty
Fashion&Beauty
Katalin hercegné és Meghan Markle ékszerkollekciója számos olyan darabot rejt, ami egykor Diana birtokában volt – ám a néhai hercegné egyik legikonikusabb kiegészítőjét sosem láttuk egyik...
Sztárok
Viktória svéd királyi hercegnő lánya, Esztella még csak 12 éves, de már most elmondható róla, hogy nagyon figyelemfelkeltő teremtés.
Fashion&Beauty
A mondás, miszerint az vagy, amit megeszel, nem vicc, étrendünk valójában nagyobb hatással van általános egészségünkre és megjelenésünkre, mint gondolnánk.