„Az idők során az történt, hogy a márkák megváltoztatták a méretezésüket, hogy azok reprezentálják azt, akiket a fő célközönségüknek hisznek” - mondta Jessica Murphy, a True Fit vásárlási platform társalapítója. - „Ezért van ennyi inkonzisztencia. Ha egy márka főként a 60-as éveikben járó hölgyeket szolgálja ki, a közepes méret reprezentálja demográfiai körüket. Ha ezt összehasonlítjuk egy olyan márkával, amely főként tinédzsereknek, serdülőkorúaknak gyárt, a közepes méret nagyon különböző lesz."
„Az idők során az történt, hogy a márkák megváltoztatták a méretezésüket, hogy azok reprezentálják azt, akiket a fő célközönségüknek hisznek” - mondta Jessica Murphy, a True Fit vásárlási platform társalapítója. - „Ezért van ennyi inkonzisztencia. Ha egy márka főként a 60-as éveikben járó hölgyeket szolgálja ki, a közepes méret reprezentálja demográfiai körüket. Ha ezt összehasonlítjuk egy olyan márkával, amely főként tinédzsereknek, serdülőkorúaknak gyárt, a közepes méret nagyon különböző lesz."