Két évtized után a híres popsztár váltja Charlize Theront a Dior új illatkampányában
A szupersztár Charlize Theront követi, aki két évtizeden át volt az ikonikus illat arca.
Új korszak kezdődik
Rihanna a múlt hetén bemutatott Fenty Hair új termékei után, a rendkívül sikeres Fenty Skin és Beauty márkái mellett, a popsztár most újabb szerepet vállalt, ugyanis ő lett a Dior ikonikus J’adore illatának arca. "Ez az illat, amelyet hosszú ideje ismerek és szeretek, nagyon sokat jelent a nők számára. Különösen várom, hogy csatlakozhassak ehhez a kalandhoz, és hozzájárulhassak a saját világommal, történetemmel, gyökereimmel, valamint kreativitásommal és nőiességemmel." mondta a kilencszeres Grammy-díjas énekes és üzletasszony a WWD-nek adott nyilatkozatban.
Charlize Theron, a J’adore korábbi arca—aki két évtizeden át szerepelt a parfüm reklámjaiban és az illathoz kapcsolódó hirdetéseiben— továbbra is a Dior család tagja marad, mostantól a francia divatház bőrápolási és ékszer nagyköveteként. A WWD arról is beszámolt, hogy az új kampány, amelyet Steven Klein fotózott, szeptember 1-jén debütál majd. A bejelentés új korszakot nyit az ikonikus J'adore illat számára. Az elsőként 1999-ben bemutatott J’adore parfüm azóta számos változatban jelent meg, köztük egy alkoholmentes verzióban (J'adore Parfum d'eau) és egy tisztább (J'adore l'Or), amit Francis Kurkdjian, a Dior Parfümök kreatív igazgatója gondolt újra.
Lead kép: Getty Images, forrás: Harper's Baazar