Két évtized után a híres popsztár váltja Charlize Theront a Dior új illatkampányában

A szupersztár Charlize Theront követi, aki két évtizeden át volt az ikonikus illat arca.

Új korszak kezdődik

Rihanna a múlt hetén bemutatott Fenty Hair új termékei után, a rendkívül sikeres Fenty Skin és Beauty márkái mellett, a popsztár most újabb szerepet vállalt, ugyanis ő lett a Dior ikonikus J’adore illatának arca. "Ez az illat, amelyet hosszú ideje ismerek és szeretek, nagyon sokat jelent a nők számára. Különösen várom, hogy csatlakozhassak ehhez a kalandhoz, és hozzájárulhassak a saját világommal, történetemmel, gyökereimmel, valamint kreativitásommal és nőiességemmel." mondta a kilencszeres Grammy-díjas énekes és üzletasszony a WWD-nek adott nyilatkozatban.

Charlize Theron, a J’adore korábbi arca—aki két évtizeden át szerepelt a parfüm reklámjaiban és az illathoz kapcsolódó hirdetéseiben— továbbra is a Dior család tagja marad, mostantól a francia divatház bőrápolási és ékszer nagyköveteként. A WWD arról is beszámolt, hogy az új kampány, amelyet Steven Klein fotózott, szeptember 1-jén debütál majd. A bejelentés új korszakot nyit az ikonikus J'adore illat számára. Az elsőként 1999-ben bemutatott J’adore parfüm azóta számos változatban jelent meg, köztük egy alkoholmentes verzióban (J'adore Parfum d'eau) és egy tisztább (J'adore l'Or), amit Francis Kurkdjian, a Dior Parfümök kreatív igazgatója gondolt újra.

Lead kép: Getty Images, forrás: Harper's Baazar

Oldalak

Video Erre ügyelj, ha ülőmunkát végzel
Fashion&Beauty
A nadrágkosztüm nemcsak a munkaruha kategóriájában számít alapdarabnak, hanem az egyik legsokoldalúbb és legelegánsabb viselet, amely bármilyen alkalomra stílusos választás lehet – legyen szó irodai...
Lifestyle
Az Oroszlán olyan pénzügyi és üzleti lehetőséget kap, amit érdemes fontolóra vennie. Napi horoszkóp.
Sztárok
A színésznő Gina Calabrese nyomozónőt alakította az idehaza is népszerű sorozatban, azóta azonban eljárt felette is az idő.
Utazás
Két gombot is mutatunk, ami a két végletet jelenti. Az egyiket érdemes használni télen az autóban, de a másikat nagyon nem lenne szabad.
Lifestyle
Népszerűségben természetesen sem a Coca-Colával, sem a Pepsivel nem lehet versenyezni, de ha az ízt nézzük, akkor teljesen más a helyzet.
Utazás
Vadregényes csúcsok, kristálytiszta tavak és sebes patakok várnak egy helyen, amely olyan, mintha egy mesekönyv lapjairól kelt volna életre. Ráadásul mindez csak néhány órányira van Magyarországtól,...