Fashion&Beauty

Megérkezett Jennifer Lopez első saját tervezésű fehérnemű kollekciója

Az olasz fehérnemű művészete és az énekesnő határtalan kreativitásának találkozása.

"This Is Me...Now"

Jennifer Lopez először az Intimissimi 2023-as tavaszi-nyári kampányában mutatkozott be a márka nagyköveteként. A hosszútávú együttműködést most a közösen tervezett “This Is Me...Now" kapszulakollekció egy új szintre emeli! A márka kivételes minőség iránti elkötelezettségének és a nemzetközi ikon kifinomult stílusának ötvözésével létrejött exkluzív termékek célja a nőkben rejlő érzékiség és elegancia megtestesítése. A kapszulakollekció október 18-án debütált világszerte a nagyközönség számára minden ország zászlóshajó üzletében egy kivételes launch party keretében.

A nőiesség ünneplése

Az olasz márka elkötelezettsége a prémium kézműves minőség és az innovatív tervezés iránt tökéletes vásznat nyújtott az énekesnő számára, hogy kifejezze a nőiességgel kapcsolatos nézeteit, és egy olyan termékcsaládot hozzon létre, ami magát a nőiességet ünnepli. A kollekció neve megegyezik Jennifer Lopez hamarosan megjelenő “This Is Me...Now” albumának címével, amely az énekesnő személyes fejlődésének útját mutatja be. Az elnevezés továbbá Jennifer önreflexióját és valódi énjének felvállalását is szimbolizálja. Az eredmény egy olyan modelleket felsorakoztató gyűjtemény, amely a modern kifinomultság lényegét ragadja meg.

jennifer lopez calzi fehérneműA kollekció neve megegyezik Jennifer Lopez hamarosan megjelenő albumának címével

A termékek a legnagyobb gondossággal készültek, hímzett részletek és kifinomult anyagok – főként csipke és selyem – felhasználásával. Ez is jól tükrözi, hogy a márka számára fontos, hogy páratlan élményt nyújtson a termékek viselőinek. Jennifer Lopez a kollekciót egy különleges ékszerrel – egy kolibri formájú medállal – is kiegészítette. A szimbólum, amelyet a szerencse, a rugalmasság és a vibráló energia jelképeként is ismernek, mély jelentőséggel bír a művésznő számára, ami még személyesebbé teszi a fehérneműket.

A “This Is Me...Now” kollekció elemei három színpalettán elevenednek meg: fekete, pezsgőszín és jáde zöld. Az időtlen fekete klasszikus vonzerőt sugároz, megtestesítve a kifinomultságot. Az elegáns pezsgőszín a kecsességet szimbolizálja, az élénk és intenzív jáde zöld pedig egy merészebb, érettebb vonalat képvisel. A különböző stílusokkal és színekkel a kapszulakollekció az önkifejezés fontosságának üzenetét közvetíti, valamint kihangsúlyozza a legfőbb mondanivalót, miszerint minden nő egyedi.

A kampányról

A kollekció bemutatására szervezett kampány egyik legrendkívülibb eleme, hogy Jennifer Lopez hamarosan megjelenő albuma is szerepet kapott benne, hiszen az album “This Is Me...Now” című dala a reklámfilm keretein belül csendül fel először. A különféle tartalmak bepillantást engednek a művésznő egyik legszemélyesebb tevékenységébe, az alkotás folyamatába, amelyet legújabb dalának és fehérnemű-kollekciójának elkészítése során él meg.

Az énekesnő a finom ruhadarabok viselésével felhívja a figyelmet a fehérneműk kulcsfontosságú szerepére a női önkifejezésben. Segít érzékeltetni a bennük rejlő erőt, a magabiztosságot, amit sugároznak, és a hitelességet, amit megtestesítenek – mindazokat az értékeket, amelyeket az Intimissimi is képvisel. “A fehérneműk titkon lehetővé teszik, hogy különlegesnek érezd magad.” – vallja Jennifer Lopez. A kampány művészi jelleggel ragadja meg a női intimitás lényegét.

jlo intimissimi calzedoniaAz énekesnő felhívja a figyelmet a fehérneműk kulcsfontosságú szerepére a női önkifejezésben

A globális kampány jelentőségéhez mérten az Intimissimi egy igazán exkluzív, világszerte összehangolt launch party kertében mutatta be először a kapszulakollekciót. A stylistok, influenszerek, VIP vendégek és a kiválasztott médiumok részvételével szervezett esemény nemzetközi szinten egyidőben zajlott minden ország fő üzletében, október 18-án.

A különleges est alkalmával a vendégek betekintést nyerhettek a termékek létrejöttének színfalai mögé, megismerve a közös tervezés momentumait és az olasz kézművesség részletgazdagságát. A márka divat-illusztrátora pedig élőben örökítette meg a vendégeket az általuk választott fehérneműszettben. Október 24-től látható lesz a kampány kisfilmje különböző médiumok csatornáin és a TV képernyőkön is, a termékek pedig már elérhetők az Intimissimi üzletekben és online.

A cikkhez tartozó galéria: 

Oldalak

Video Erre ügyelj, ha ülőmunkát végzel
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Fashion&Beauty
      Lifestyle
      Nyáron egyértelműnek tűnik, hogy a csokit a hűtőbe kell dobni, hogy ne olvadjon szét – de ezzel valójában többet ártasz, mint gondolnád! Ha eddig így csináltad, itt az ideje, hogy újragondold a...
      Fashion&Beauty
      Ünnepeld a Kos szezon önbizalom-növelő hatását ezekkel a manikűr ötletekkel, amelyek energiával és szenvedéllyel töltenek fel.
      Fashion&Beauty
      Ránia és Letícia királyné gyakran tűnik fel hasonló stílusú ruhában – legyen szó elegáns gálavacsorákról, hivatalos eseményekről vagy hétköznapibb megjelenésekről –, emiatt pedig sokan úgy vélik,...
      Lifestyle
      A Ráknak fontos döntéseket kell hoznia a karrierjével kapcsolatban. Napi horoszkóp.
      Sztárok
      Árpa Attila nyert az idei InStyle Men of the Year gálán az Év Médiaszemélyisége kategóriában - a színész-műsorvezetővel és szerelmével a helyszínen készítettünk interjút.
      Sztárok
      Tegnap este az InStyle Men újra megrendezte exkluzív díjátadóját, a MEN of the Yeart. A gálaesten tíz kategóriában díjazták azokat a férfiakat, akik saját területükön kivételeset alkottak, akik...