Az üzletasszonyokért kampányol a híres márka
A legendás, fehérneműket forgalmazó márka, a Triumpy legújabb, őszi kampányában az üzletasszonyokért és a színesebb öltözködésért szólal fel.
Nincs több kiskosztüm
A Triumph is megunta a szűk kiskosztümöket és kényelmetlen fehér ingeket, ezért egy olyan kampányt indított, mely arra ösztönzi a dolgozó hölgyeket, hogy munkaviseletük változatosabb, kreatívabb legyen. Mindemellett támogatást nyújt kezdő női vállalkozóknak. Ehhez híven a kampány címe is ‘Supporting Women in Making’, arra utalva, hogy a dolgozó nő alkot, tehát értéket teremt.
Akik arcukat adták
A dolgozó nőkért készülő kampány egyes ismertebb szakmákból kiindulva mutat be olyan átértelmezett viseleteket, melyek a nőiesség kihangsúlyozására, ünneplésére születtek. A ruhák népszerűsítésében híres hölgyek segítenek, mint a retro pop dívája Paloma Faith, a sztárséf Gizzi Erskine, Grace Woodward stylist és a szerb divattervező Roksanda Ilincic.
A hírességek valóban támogatni fognak négy kiválasztott női vállalkozót a saját üzleteik elindításában, ezzel ösztönözve minden tehetséges és kreatív nőt arra, hogy merjen bátran vállalkozni.
Fotók: lingerieinsight.com, marieclaire.co.uk