Csupasz mellekkel kampányol az egyik legnagyobb sportruházati márka: így ünneplik a női test sokféleségét

Még februárban az Adidas egy nem mindennapi hirdetéssel dobta piacra az új sportmelltartó kollekcióját. A márka a Twitteren csupasz mellekből álló képsorozatot osztott meg, és egy fontos üzenetet mellékelt a fotókhoz.
Fontos üzenete van a kampánynak
"Úgy gondoljuk, hogy a női mellek bármilyen formában és méretben támogatást és kényelmet érdemelnek" - olvasható a bejegyzésben. „Ezért az új sportmelltartó kínálatunk 43 stílust tartalmaz, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt.”
A #SupportIsEverything hashtag mellett linkelték az új kollekciót is. A fotó – amelynek cenzúrázott változata az Instagramon is megjelent – nagy reakciót váltott ki a közösségi médiában, és többnyire az emberek ünnepelték az üzenetét. A sportmárka reagált a hirdetéssel kapcsolatos visszajelzésekre, és egy tweetben kommentálta: „Fontos, hogy normalizáljuk az emberi testet, és segítsünk abban, hogy a jövő nemzedékei magabiztosak legyenek és ne szégyelljék magukat a testük miatt."
Lapozz a fotókért!
Oldalak
A javasolt szűrőprogram ide kattintva elérhető.