A saját márkás termékek előnye, hogy a kereskedelmi lánc közvetlenül tud tárgyalni a gyártókkal az árakról és a minőségről, így elkerülheti a közvetítők jutalékát és a reklámköltségeket. Tehát elsődleges szempont, hogy a saját márkás termékeket nem terheli gyártói marketingköltség, illetve a bolthálózat nagy tételt vásárol belőlük. Utóbbi ugyebár még kedvezőbbé teheti a beszerzői árakat.
Fotó: Pinterest
A saját márkás termékek előnye, hogy a kereskedelmi lánc közvetlenül tud tárgyalni a gyártókkal az árakról és a minőségről, így elkerülheti a közvetítők jutalékát és a reklámköltségeket. Tehát elsődleges szempont, hogy a saját márkás termékeket nem terheli gyártói marketingköltség, illetve a bolthálózat nagy tételt vásárol belőlük. Utóbbi ugyebár még kedvezőbbé teheti a beszerzői árakat.