A Spar nem olyan rég nyilvánosságra hozta, hogy 2023-ban a bevételeik egyharmadát már sajátmárkás termékek adták. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók a saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről a vásárlók. Ha szívesen kitöltenétek a kérdőívet, akkor azt ide kattintva tehetitek meg!
Fotó: Pinterest
A Spar nem olyan rég nyilvánosságra hozta, hogy 2023-ban a bevételeik egyharmadát már sajátmárkás termékek adták. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók a saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről a vásárlók. Ha szívesen kitöltenétek a kérdőívet, akkor azt ide kattintva tehetitek meg!