Senki se érti miért tette ezt a Netflix, ez negatív hatással lehet az előfizetőkre

A Netflix gyakorlatilag a kukába dobja az egyik igazán népszerű csomagját.

Vajon a hazai Netflix előfizetők is kezdhetnek félni?

Számos újítással készült a Netflix, és az biztos, hogy kezdik újra felbolygatni az állóvizet. Nem olyan rég lepleződött le az is, hogy a streamingóriás bevásárolta magát az élő sportközvetítések piacára a népszerű WWE (World Wrestling Entertainment), vagyis a pankráció közvetítési jogainak megszerzésével.

Ez persze Magyarországon nem igazán népszerű, de ki tudja, hogy mit szeretnének majd még a sporttal a jövőben.

A friss adatokból közben kiderült, hogy a Netflixnek 260 millió előfizetője volt december végén, ami 12,8 százalékos növekedés az egy évvel korábbi szintről. Viszont most egy igazán váratlant húztak, ami sok előfizetőnek nem fog tetszeni. A galériánkban mindent leleplezünk!

Az előfizetői létszám növekedését az olyan újítások bevezetése is segítette, mint a reklámokat is tartalmazó szolgáltatás elindítása. Ahogyan a Portfolio is megírta, már 23 millió felhasználója van a hirdetésekkel ellátott streaming szolgáltatásának.
Kattints a további képekért!

A Netflix már nem lesz elérhető többé ezeken az eszközökön.

Leadfotó: Flickr – Illusztráció

Oldalak

Lifestyle
Senki sem szereti az olajban tocsogó krumplit sütés után. Bár a papírtörlő sokat felszív a zsiradékból, melyben a burgonyát sütöttük, tehetünk még valamit annak érdekében, hogy ne legyen túlságosan...
Sztárok
A német származású török színésznő is tiszteletét tette a cannes-i filmfesztiválon: a kétgyermekes édesanya úgy ragyogott az eseményen, mint az igazi világsztárok.
Lifestyle
Az amerikai modell és színésznő, Brooke Shields a nyolcvanas években volt igazán a csúcson, de a Netflix ismét visszatette őt a térképre. Most az ő főszereplésével készült alkotás tarol.