Egyre több férfi választja a retró borotválkozási élményt
Sokan emlékeznek még az immár ikonikussá vált reklámra, amelyben a rajzfilmfigura Gusztáv a borotválkozással hadilábon álló szomszédjának ajánlja a borotvahabot. Ha Gusztáv most nem is, de a kedvelt márka visszatért, ugyanis immár országosan is kapható.
A Barbon újraindított forgalmazása nosztalgikus érzéseket ébreszt a régi rajongókban, de a fiatalabb generációk számára is népszerű választás lehet a minőségi borotválkozáshoz. A tradicionális borotválkozási termékek iránti kereslet ugyanis egyre növekszik, ahogy egyre több férfi választja a természetes alapanyagokat és a retró borotválkozási élményt.
A márka azonban nem csak a nosztalgia miatt sikeres. Különleges összetevői, mint a klorofill és az antiszeptikus hatású anyagok, segítik a bőr regenerálódását, és kiváló bőrápolást biztosítanak. A borotvahabot, amely a híres rajzfilmfigura, Gusztáv kedvence is volt, 1949 óta gyártják, és mára a férfiak borotválkozási rutinjának meghatározó elemévé vált.
Lányáról nevezte el a termékcsaládot a szappanfőző mester
A gyártó története 1831-ben kezdődött, így egészen a reformkorig nyúlik vissza. A kozmetikai és vegyipari vállalat, valamint a portfólióba tartozó termékek nagy része gyökeresen kapcsolódik a hazai ipar kialakulásához és fejlődéséhez. A magyar kozmetikai ipar a legelső üzem megalapításával vette kezdetét, amely Hutter József szappanfőző mester nevéhez fűződik és 1831-ben indult el. Később Baeder Hermann a termékcsaládját a kislányáról nevezte el, aki nem tudta jól kimondani nevét a Karolát, ehelyett Kaolát mondott. Bár kis családi vállalkozásnak indult az üzem, mégis igen hamar kinőtte kereteit, 1906-ban pedig részvénytársasággá alakult. A cég az 1930-as évekre az egyik legnagyobb forgalmú vállalat lett az országban.
Fotó: 123rf.com