Lifestyle

Megalakult az MMSZ Női Marketing Tagozata

2023. június 20-án megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A szakmai szervezet új tagozata a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő kommunikáció melletti kiállás.

Június 20-án hivatalosan is megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata. A Női Marketing Tagozat egy olyan szakmai közösség, ahol cégvezetők, nagyvállalati döntéshozók, reklámszakemberek is együtt dolgoznak. A Női Marketing Tagozat ügye társadalmi szerepvállalás is, hiszen ha a nőket tudatosan, felelősen és manipulációmentesen szólítja meg a jövőben minden reklám, az hatással van a nők és a női döntések társadalmi megítélésre.

Az új tagozat az alakuló közgyűlésén Pálfi Évát, a B2W alapítóját választotta meg elnöknek.

Pálfi Éva progresszív szemléletváltása, a B2W (Business to Woman) kommunikáció 2018-ban robbant be a reklámipar világába. Öt év alatt megreformálta a hazai vállalkozásokat, női közösségeket, női vezetők megítélését és azt a marketinget, amely kifejezetten a női célcsoportra fókuszál.
5 év alatt bebizonyította, hogy azok a cégek, akik tudatosan odafigyelnek a női fogyasztókra, női munkatársakra, női vezetőkre, sokkal sikeresebbek a többi piaci szereplőhöz képest. 2018 óta 6 Marketing Gyémánt díjat kapott a B2W a Magyar Marketing Szövetségtől, reklámtervezésért, oktatásért, rendezvényszervezésért és idén 2023-ban társadalmi szerepvállalásért.

„Magyarország meghatározó és egyik legaktívabb szakmai közösségeként: több mint 200 vállalati tagot számlálunk és több ezer szakembert és szervezetet képviselünk” – ismertette Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

Társadalmi haszna is van az okos kommunikációnak

A B2W fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a női célpiacra fókuszáló cégek tudatosmarketingkommunikációját támogassa és segítse a nőket.

A tagozati elnökké választott női marketing szakértő, Pálfi Éva hozzátette:

„A Női Marketing Tagozat elnökségi alapító tagjai mind a különböző iparágak legkiemelkedőbb vezetői. Tudásuk és tapasztalatuk garancia arra, hogy együtt végre megteremthetjük azt az ideális egyensúlyt, mely hitelesen segíti a nőket otthon és a munkában egyaránt, a cégeket pedig, akik nőknek adnak el, a stabil növekedésben.”

A Tagozat alapítói:

Elnök:

Pálfi Éva (B2W alapítója, női marketing szakértő)

Az alelnökök:

Piros Attila (Saint-Gobain Hungary ex-vezérigazgató, Wealfort, CEO)
Rózsa Judit (J. Rose Clinic,CEO, Bemer Partner)

Elnökségi alapító tagok:

Banga Ildikó (The Body Shop, CEO)
DessislavaDimitrova (AxxonSoft, Alphasonic, CEO)
Felker Noémi (iCentre, CEO)
Gesztesi Gábor (DIEGO, Marketing igazgató)
Hinora Ferenc (PositiveAdamsky, CEO, az MMSZ elnöke)
Kováts Botond (OMV, Marketing igazgató)
Németi Vera (Legrand Zrt., Marketing igazgató)
Sági Ágnes (Ridikül Magazin, Marketing igazgató)
Sárospataki Albert (Billingo, CEO)
Turcsán Tünde (GfK Hungária Piackutató Intézet, Kereskedelmi igazgató)

leadfotó: 123rf.com

Oldalak

Video Kedvenceikről meséltek a kutyabarát sztárok
Lifestyle
Lifestyle
Az, hogy mit örökölünk az édesanyánktól vagy az édesapánktól, sokszor láthatatlan genetikai folyamatokon múlik, amelyek életünk minden aspektusát befolyásolják. Bár sok tulajdonság és jellemző a...
Sztárok
A 84 éves Jocelyn Wildenstein gyakorlatilag mára már felismerhetetlen fiatalkori önmagához képest.
Lifestyle
Az Alfa generáció gyakran kerül a figyelem középpontjába a tiszteletlenség vádjával, de vajon valóban tiszteletlenebbek, vagy csak egy újfajta, önálló véleményformálásra ösztönző világban nőnek fel,...
Sztárok
Biztosan te is számos jelenetet fel tudsz idézni a Micsoda nő! című kultfilmből, azt azonban valószínűleg nem tudod, mennyit változott napjainkra az a színésznő, aki Julia Roberts karakterének...
Lifestyle
Manapság, amikor a technológia lehetővé teszi, hogy folyamatosan nyomon kövessük egymás tartózkodási helyét, sok párban felmerül a kérdés: valóban szükséges-e megosztani a helymeghatározást, vagy ez...
Home&Design
Nem kell vagyonokat költened ahhoz, hogy megújítsd a konyhádat. A legfontosabb a kreativitás és a lelkesedés.