Fashion&Beauty

Jennifer Lopez a nagy fehérneműmárka új arca!

A nagy fehérneműmárka hivatalosan is bejelentette, hogy a nemzetközi ikon, Jennifer Lopez lesz az új márkanagykövetük. A világsztár és az olasz fehérneműmárka hivatalos együttműködése a 2023-as tavaszi/nyári kollekció kampányával veszi kezdetét!

A Jennifer Lopezzel készült kampány a nőket ünnepli és arra bíztatja, hogy minden helyzetben magabiztosan érezzék magukat! A mai nők igazi példaképek, inspirálóak, erősek, és követik az álmaikat! Jennifer tökéletes választás az Intimissimi számára, mivel modern szexualitást kölcsönöz a márkának, miközben megfelelően közvetíti a brand értékeit.

“Amikor egy olyan márkapartnerben gondolkoztunk, aki megtestesítheti vásárlóink sokszínű szellemiségét, azonnal Jennifer Lopez jutott eszünkbe. Azt szeretnénk, hogy a nők a lehető legteljesebb életet éljék és bármire képesnek érezzék magukat nap mint nap!" – mondta el Matteo Veronesi, az Intimissimi vezérigazgatója.

Jennifer tavaly fedezte fel az Intimissimi márkát egy olaszországi utazása során.

“Imádom Olaszországot, az embereket, a divatot, a kúltúrát, az ételeket és az ország történelmét. Amikor felfedeztem az Intimissimit, azonnal megtetszettek a selyem darabok, a romantikus csipkék, a gyönyörű szabások, az egységes szabásvonalak és a kifinomult minták." – mesélte Jennifer Lopez. – „Büszke vagyok, és azt érzem, hogy az Intimissimi megbecsül, és erős, élettel teli nőként tekint rám."

Riccardo Ruini kreatív igazgató a 2023-as új tavaszi/nyári kampányban egy álmodozó olasz nyár esszenciáját örökíti meg filmszerű képekkel, Positano vibráló színeivel. Az új termékcsalád színvilágát a bougainvilleát jelképező fukszia, az izzó napban megjelenő narancs és a Földközi-tengert szimbolizáló türkiz szövik át. Ruini, Gia Coppola rendezővel és Chris Colls fotóssal együtt egy olasz tengerparti paradicsomot idéz fel.

A kampány egy napot mutat be Jennifer Lopez életéből, aki lazán, játékosan, kávét szürcsölgetve énekli az "II Cielo in una stanza" című dalt. Egy olyan nő portréja ez, akivel bárki azonosulni tud.

A kollekció elérhető az www.intimissimi.com weboldalon és az Intimissimi üzletekben.

A cikkhez tartozó galéria: 

Oldalak

Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Fashion&Beauty
Home&Design
Egy illatos otthon nem feltétlenül igényel drága légfrissítőket vagy bonyolult technikákat. A természetes megoldások egyszerre olcsók, hatékonyak, és gyakran környezetbarátabbak is.
Sztárok
Pamela Anderson két fiút nevelt fel: egyikük a most 28 éves Brandon, aki rendkívül szerencsés géneket örökölt az édesanyjától.
Sztárok
Az Evanescence egyike azon zenekaroknak, melyek a kétezres évek elején robbantak be, s máig nagy népszerűségnek örvendenek. A formáció énekesnője, Amy Lee sokak kedvencévé vált, ám a legtöbben talán...
Egészség
Ha betegek voltunk, akkor illik lecserélni azt az ágyneműt és lepedőt, amiben aludtunk, viszont sokan nem helyes mossák ki.
Lifestyle
A mai gyors tempójú világban, ahol az online kommunikáció és a közösségi média új lehetőségeket teremt az emberi kapcsolatokra, a hűség fogalma is új kihívásokkal néz szembe.
Lifestyle
A vízvisszatartás gyakori, de kezelhető állapot, ha megértjük, mi okozza.