Lifestyle

Brazil hangulattal és NŐI reklámarccal indítja a nyarat a kedvenc kávémárkánk

Brazília homokos tengerpartjait idéző kávékkal érkezik a Nespresso 2022-es nyári kollekciója, amelynek új arca és múzsája Alessandra Ambrosio. A trópusok fenséges ízei és Brazília nemzeti itala, a Caipirinha tiszteletére most fontos szerepet kapott a lime és a menta; így születtek meg az új, frissítő Barista Creations Liminha Over Ice és Exotic Liminha Over Ice ízesített kávék.

Legyen a kávézás a napod fontos és tudatos része

A kampány arra ösztönzi a kávé szerelmeseit, hogy szánjanak időt testi-lelki jóllétükre és a nyári szabadidejük tudatosabb átélésére. Ez az évszak tökéletes arra, hogy új szokásokat alakítsunk ki, legyen szó akár reggeli jógagyakorlatokról, vagy csendes ábrándozásról naplóírás közben. Hogy segítsen beépíteni a mindennapokba ezt a tudatos energiát, a Nespresso egyedi mantrákat fogalmazott meg a nyárra, mint például a „Brew, Breathe, Bloom” (Kávézz, Lélegezz, Nyiss a világra) és az „Inhale, Exhale, Enjoy” (Belégzés, Kilégzés, Feltöltődés). Ezek a motivációs üzenetek a márka limitált kiadású kávéscsészéit is díszítik, így a reggeli kávéd mellé egy egész napon át elkísérő pozitív megerősítést is kapsz.

Fotókért a csodás Alessandra-ról lapozz a következő oldalra

Oldalak

Video Erre ügyelj, ha ülőmunkát végzel
Lifestyle
Home&Design
Íme, a tökéletes példája annak, hogyan ötvözhetjük a természetes anyagokat a modern designnal. Az esztétikai szépségen túl ezek a bútorok a fenntarthatóságot és a funkcionalitást is képviselik,...
Fashion&Beauty
Különösen népszerű lehet azok számára, akik szeretik a letisztult, mégis figyelemfelkeltő kiegészítőket.
Lifestyle
Vesd be ezt a 3 egyszerű tippet, és soha többé nem készül rossz kép rólad!
Lifestyle
Radikális változások várhatóak ma a Skorpió karrierjében.Napi horoszkóp.
Fashion&Beauty
Szuper dögös, rendkívül sokoldalú és könnyen karbantartható, nem csoda, hogy minden nő ezt kéri most a fodrászától.
Lifestyle
Pszichológiai tény, hogy az emberek nem igazán az ünnepet helyezik előtérbe, hanem azt akarják, hogy minél több szabadnapjuk legyen.