Fashion&Beauty

Sokkoló: a Gucci a legmenőbb márka - pedig hihetetlenül csúnya cipőket árul

Teljesen meghökkentő, már-már bizarr cipőket árul az olasz Gucci - holott egy felmérés szerint ez a legnépszerűbb cipőmárka egész Európában! Nem, egy kicsit sem vagyunk lesokkolva!

A Gucci cipőket a legtöbben nem vennénk fel, de így is nagyon népszerűek

Bizarr vagy divatos? Lényegében mindegy, mert a Gucci így is-úgy is menő, az azonban már kérdéses, hogy tényleg ennek az olasz luxusmárkának a legmépszerűbbek-e a cipői. Most kiderül!

Nem kertelünk: egy friss felmérés (*) szerint Európában Gucci cipőire kerestek rá idén a legtöbben. Ezzel nem is lenne gond - csakhogy az olasz divatház tervezései a legjobb jóindulattal sem mondhatóak ízlésesnek, sőt: kifejezetten meghökkentően és bizarrul néznek ki, dehát úgy néz ki, ez bejön a divatrajongóknak!

A felmérést tíz dizájnerház között mérték fel 31 országban (úgy, mint Franciaországban, Oroszországban, Spanyolországban stb.), ahol rendre a Gucci győzött - néhány helyet kivéve: az Egyesült Királyságban és Olaszországban, valamint horvát szomszédainknál ugyanis a Valentino luxusmárka cipői számítanak a legnépszerűbbnek; hazánkban, Magyarországon viszont ismét a Gucci a nyerő. Hogy ez jó vagy rossz hír-e? Döntsétek el ti: az azonban biztos, hogy a versenyben lévő többi márkák között olyan nagy nevek szerepeltek, mint a Jimmy Choo, a Chanel, a Saint Laurent, a Prada és még sorolhatnánk... Vajon tényleg a Gucci cipői lennének a legjobbak? Ez a nagy kérdés.

Segítségül most összegyűjtöttük nektek a Gucci-ház idei őszi/téli kollekciójának legfelkapottabb, legnépszerűbb darabjait, melyek azért hagynak kivetnivalót maguk után. Főleg úgy, hogy a beugró 210 ezer forinttól indul egy pár ilyen cipőre!

A lenti képgalériánban látható válogatásunkban a jelenlegi téli időhöz illő bakancsokat, bokacsizmákat, a mostanában nagyon népszerű gumicsizmákat és más lábbeliket is összegyűjtöttünk, hogy ne csak egy-egy cipő fajtájáról tudjatok dönteni. A beugró ezekre a cipőkre 210 ezer forinttól kezdődik, ám mi találtunk olyan darabot is, mely több, mint félmillió (!) forintba kerül. Vajon kitaláljátok, hogy melyik darab lesz az? Meg fogtok lepődni! Egyet elárulunk: nem egy szép darab az sem...

A szarkasztikus kommentekkel ellátott képgalériánk eléréséhez kattintsatok a lenti fotóra!

Gucci Ankle boot with Double G Ennek a bakancsnak a külleme sehogy sem jön össze, de aki a logóra megy rá, annak biztos tetszeni fog. Tépőzáras, cipőfűzős, enyhén magasított sarkú darab 388 ezer forintért.
Kattints a további képekért!

Hirtelen nem is tudjuk, hogy mit mondjuk: az egy dolog, hogy a Chanel divatház egy kész autó árát kéri el egy-egy táskáért, de ezek a darabok se nem szépek, se nem praktikusak... Íme a luxusmárka 2021-es őszi/téli kollekciója, ami ennél bizarrabb nem is lehetne!

Leadfotó, fotó: Gucci
(*) Felmérés: FootActive

Oldalak

Video Élénk színek, merész minták: Íme a 2025-ös divattrendek
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Fashion&Beauty
      Fashion&Beauty
      A szépségipar világában a trendek folyamatosan fejlődnek és változnak, újabb és újabb technikák jelennek meg, amelyekkel kreatívan kifejezhetjük magunkat. Az egyik legújabb trend, amely az utóbbi...
      Sztárok
      A kereskedelmi csatornák indulásával ismerték meg a magyarok: tíz éven át milliókat varázsolt el a képernyőn. Te tudod, ki ő?
      Lifestyle
      A Skorpió kifejezetten azt érezheti, hogy az univerzum a kedvére tesz. Napi horoszkóp.
      Fashion&Beauty
      Nem kell kimosni a hajból, gyors megoldást kínál azonnali eredménnyel, és még az ára is megfizethető: ez a száraz sampon rövid jellemzése. Szuper hatást tulajdonítanak neki, de vajon mit mondanának...
      Sztárok
      1985-ben a világ megismerhetett öt nagyon különböző hátterű tinédzsert, akik szombati büntetésüket töltötték összezárva iskolájuk könyvtárában.
      Lifestyle
      Néhány friss kutatásból kiderült, hogyan sikerült előállítani a legendás „egyiptomi kéket”, ami a legritkább, ugyanakkor legkeresettebb szín volt az ókori világban.