Black Friday újragondolva - Kedvenc drogériánk ismét a szívünkbe lopta magát

Van egy nap, amikor minden a százalékokról, a féktelen akciókról szól. A Black Friday azt üzeni, hogy minél több mindent meg kell szerezzünk magunknak, és persze lehetőleg a legjobb áron. De tegyük a kezünket a szívünkre. Lehet, hogy szükségünk sincs a sokadik blúzra, kiegészítőre, kütyüre. Mi lenne, ha ezen a napon a „kapok” helyett az „adokra” koncentrálnánk? (x)

Együtt a vásárlókkal

A dm idén a Giving Friday elnevezésű kezdeményezésével erre hívta fel a figyelmet, és teljes aznapi forgalma 5 százalékát rászorulóknak adta. Így azok a vásárlók, akik 2019. november 29-én vásároltak a dm üzleteiben vagy online shopjában, vásárlásukkal egy jó ügy mellé álltak, és rászoruló családokat támogattak.

AKAROM Program, a hosszútávú segítség

A jótékonysági kezdeményezésnek köszönhetően 17.611.634 forint gyűlt össze, amit a vállalat a Katolikus Karitász AKAROM Programjának folytatására ajánlott fel, amelynek keretében a családok életvezetési és pénzügyi tanácsokat kapnak. A Katolikus Karitász által megalkotott, innovatív fejlesztési programban 150 mélyszegénységben élő család kap segítséget komplex szolgáltatásokkal, annak érdekében, hogy a résztvevők pénzügyi tudatossága növekedjen, és megtakarítást érjenek el.

„A program része a Katolikus Karitász öngondoskodást elősegítő programjainak és mint a nevében szerepel, olyan embereknek szól, akik képesek és akarnak is tenni annak érdekében, hogy életükben változás következzen be.” - számolt be a kezdeményezésről Écsy Gábor atya a Katolikus Karitász igazgatója.

A program célja, hogy a résztvevő családok javítsanak élet és lakáskörülményeiken, tanulják az öngondoskodás folyamatát és szociális helyzetük pozitív irányba változzon meg a program során és azt követően. A program távolba mutató célja pedig, hogy olyan segítő csomagot fejlesszen ki, melynek hozadékaként a segítség módszere és végrehajtása modellként szolgálhat és országosan egyre több helyszínen megvalósulhat és az öngondoskodást elősegítő szociális segítségnyújtás példája lehet.

Fél évre elegendő adomány 260 kisgyermekes családnak

A drogéria a Katolikus Karitásszal 9 éve tartó együttműködés keretében minden évben megszervezi az Együtt a babákért programot, így évente 260 kisgyermekes család kap fél évre elegendő pelenkát összesen 20 millió forint értékben.

„Fontosnak tartjuk, hogy a családok azt az összeget, ami pelenka adományunknak köszönhetően a pénztárcájukban maradt, hatékonyan tudják felhasználni. Ebben segít az AKAROM Program, amelyhez vásárlóinkkal közösen hatékony anyagi támogatást tudunk nyújtani.” – mesélt az együttműködésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A kezdeményezést a magyarországi dm üzleteken kívül még tíz európai országban hirdette meg a drogéria.

Kép: 123rf.com
Lead fotó: 123rf.com

Oldalak

Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Utazás
A többség ritkán jár étterembe, de ez nem kifogás arra, hogy ne tudjuk az alapvető illemszabályokat. Mutatunk néhányat, amit a magyarok gyakran megszegnek.
Home&Design
Íme, a tökéletes példája annak, hogyan ötvözhetjük a természetes anyagokat a modern designnal. Az esztétikai szépségen túl ezek a bútorok a fenntarthatóságot és a funkcionalitást is képviselik,...
Fashion&Beauty
Különösen népszerű lehet azok számára, akik szeretik a letisztult, mégis figyelemfelkeltő kiegészítőket.
Lifestyle
Vesd be ezt a 3 egyszerű tippet, és soha többé nem készül rossz kép rólad!
Lifestyle
Radikális változások várhatóak ma a Skorpió karrierjében.Napi horoszkóp.
Fashion&Beauty
Szuper dögös, rendkívül sokoldalú és könnyen karbantartható, nem csoda, hogy minden nő ezt kéri most a fodrászától.