Egyetértesz vele? A vásárlók szerint ilyen egy jó műszaki áruház

A magyar tulajdonú Euronics műszaki áruházlánc a vásárlói élmény maximalizálásának elősegítésére egy online lakossági és dolgozói felméréssel* indította az évet, amelyben arra a kérdésre kereste a választ, hogy a fogyasztók szerint milyen ma egy ideális műszaki áruház. (x)

A vásárlók szemével

A megújulási folyamat részeként az áruházlánc 2019 elején kutatást végzett lakossági és munkavállalói körben azért, hogy kiderítse, hogyan látják a vásárlók a hazai műszaki cikk piacot, mi alapján alkotnak véleményt, és milyennek képzelnek el egy ideális műszaki áruházat. A vállalat legfrissebb lakossági felmérése szerint az ideális műszaki áruházban az eladók kedvesek, felkészültek, a termékeket ki lehet próbálni, és folyamatos akciók csábítják a vásárlókat.

A kedvezményes ajánlatok csábítják a vásárlókat

Az eladó személye a kulcs

Az online felmérés szerint a válaszadók közel négyötöde (79%) személyesen, műszaki áruházban vásárol leggyakrabban műszaki cikket, az online vásárlást a válaszadók csupán 21%-a jelölte meg. A vásárlási elégedettséget befolyásoló tényezők közül messze kimagaslik az eladók megítélése, a válaszadók több mint háromnegyede (77%) számára kifejezetten fontos, hogy az eladók mosolygósak és barátságosak legyenek, ugyanennyien állították, hogy az ideális műszaki cikk áruházban az eladók felkészültek, figyelmesek és a legtöbb kérdésre tudják a választ.

A felmérésből kiderült, hogy a vásárlókat leginkább az akciók (61%) és a termékkínálat bősége (60%) befolyásolják abban, hogy melyik műszaki áruházat választják, a termékek minősége és ára a válaszadók négyötöde számára fontos. A megkérdezettek közel háromnegyede (71%) szerint fontos az országos jelenlét, az áruhitel lehetősége (56%) és az eladók szakértelme, felkészültsége is. (54%).

2019: határ a csillagos ég

A felmérést és a vállalat idei célkitűzéseit figyelembe véve az áruházlánc egy olyan hosszú távú stratégia kialakítására és megvalósítására összpontosít, melynek középpontjában a vásárló és a vásárlási élmény fokozása áll. Tavasztól a teljes bolthálózat megújul: modern, letisztult kinézetet ölt mind az arculat, mind a berendezés, és egyszerűsödik az áruátvétel.

Hunyady László, az Euronics marketing és értékesítési igazgatója

„A vásárlói vélemények és visszajelzések nagyon fontosak számunkra, ezért az idei évben letisztultabb és korszerűbb boltok kialakításán dolgozunk, miközben az Euronics márka teljes arculatát megújítjuk. A vásárlás, mint élmény középpontba helyezése során a termékek szélesebb körének kipróbálását is lehetővé tesszük. Megújult üzleteinkben a korábbinál gyorsabb vevőkiszolgálást biztosítunk mind a fizetés, mind pedig az áruk átvételekor, így könnyítve a vásárlási folyamatokat.” - tette hozzá Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója. - Komoly céljaink vannak erre az évre, kíváncsian várjuk a visszajelzéseket!”

*A Kutatópont Kft. az Euronics megbízásából végzett online felmérést a vásárlási körülményekkel kapcsolatban 2019 elején, több mint 3350 fő bevonásával.

Oldalak

Video Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -:-
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Fashion&Beauty
      A szépségipar világában a trendek folyamatosan fejlődnek és változnak, újabb és újabb technikák jelennek meg, amelyekkel kreatívan kifejezhetjük magunkat. Az egyik legújabb trend, amely az utóbbi...
      Sztárok
      A kereskedelmi csatornák indulásával ismerték meg a magyarok: tíz éven át milliókat varázsolt el a képernyőn. Te tudod, ki ő?
      Lifestyle
      A Skorpió kifejezetten azt érezheti, hogy az univerzum a kedvére tesz. Napi horoszkóp.
      Fashion&Beauty
      Nem kell kimosni a hajból, gyors megoldást kínál azonnali eredménnyel, és még az ára is megfizethető: ez a száraz sampon rövid jellemzése. Szuper hatást tulajdonítanak neki, de vajon mit mondanának...
      Sztárok
      1985-ben a világ megismerhetett öt nagyon különböző hátterű tinédzsert, akik szombati büntetésüket töltötték összezárva iskolájuk könyvtárában.
      Lifestyle
      Néhány friss kutatásból kiderült, hogyan sikerült előállítani a legendás „egyiptomi kéket”, ami a legritkább, ugyanakkor legkeresettebb szín volt az ókori világban.