Lifestyle

Elszomorító? Kiderült, mi teszi boldoggá a magyar fiatalokat

Ettől a dologtól érzik magukat a legjobban.

A fiatalok akkor boldogok, ha vásárolhatnak

Egy friss kutatásából az derült ki, hogy a vásárlási döntések szempontjából az Y és a Z generáció, vagyis az 1980 és 2000, illetve a 2000 után születettek a legkönnyebben befolyásolhatók. Ezek a korosztályok hajlamosak leginkább az impulzív, vagyis hirtelen döntésből fakadó, átgondolatlan vásárlásokra.

Az idősebb generációkat kevésbé teszi boldoggá a vásárlás, és akkor is inkább a használati cikkek beszerzését jelölik meg örömforrásként, míg a fiatalabbak gyakrabban érzik boldognak magukat vásárlás hatására, náluk leginkább ruházati cikkek és élelmiszerek szerepelnek a listán. A 15 év alattiak közel 40 százalékát, a 15–20 éveseknek pedig a negyedét minden alkalommal boldoggá teszi egy új termék vásárlása.

Lapozz, cikkünk a következő oldalon folytatódik!

Fotó: 123rf

Oldalak

Video Nagy 2025-ös szerelmi horoszkóp
Lifestyle
Sztárok
Azt persze tudta, hogy Harry herceg és Meghan Markle egy pár, de mivel hanyagolja a technológiát, így nem követi a híreket napi szinten.
Lifestyle
A robotporszívók egyre népszerűbbek lesznek, de most egy olyan típust akarnak piacra dobni, ami még könnyebbé teheti a takarítást.
Utazás
Már csak pár nap, és véget is ér a tavaszias január. Érdemes hát kiélvezi a jó időt, amíg van rá lehetőség!
Utazás
A kuriózumnak számító leleltre a szakkarai nekropliszban találtak rá a szakemberek.
Lifestyle
1918-ban, vagyis 107 évvel ezelőtt egy titokzatos szüfrazsett 8 pontból álló listát írt, mely a menyasszonyoknak szóló legfontosabb intelmeket tartamazta. A lajstrom mai szemmel nézve is megdöbbentő...
Lifestyle
Ezek a szavak olyan magokat vetnek el, amelyek az önbizalom, az önállóság és a szeretet virágaivá nőnek majd.