Ennyi üzemanyag van még az autódban, ha kigyullad a lámpa

A MarketWatch Guides nemrégiben érdekes listát állított össze azokról az autókról, melyek a legtöbb kilométert képesek megtenni azt követően, hogy műszerfalukon kivillant az üzemanyagszint-jelző lámpa.
Így károsíthatod az üzemanyagrendszert anélkül, hogy tudnál róla
A MarketWatch Guides lajstromját szemléző autoszektor.hu emlékeztet rá: akár az üzemanyagrendszer is károsodhat, ha rendszeresen kis mennyiséget tankolunk, és úgy közlekedünk, hogy közben az üzemanyagszint-jelző lámpa is világít. A rendszer abban az esetben is sérülékenyebbé válhat, ha többször rátankoluk, miután a töltőpisztoly már kétszer megakadt.
Bizonyos idő elteltével szennyeződések jelenthetnek meg az üzemanyagtartály alján. Ha a tartályban kevés az üzemanyag, a szennyeződések akár a szűrőt is eldugíthatják. Tele tartály esetében viszont feloszlik a szennyeződés, a szűrő tehát nem lesz leterhelve.
Ha alacsony az üzemanyagszint, akkor érdemes hamar sort keríteni a tankolásra, mert ilyenkor kondenzív képződhet a tartályban, ami a rendszer korrózióját eredményezheti.
A KRESZ-t hamarosan a modern és folyamatosan gyorsuló kor igényeihez szabhatják Magyarországon. Noha az érdemi változásig még nagyjából másfél évet kell várni, a háttérben már rohamtempóban dolgoznak a módosításokon.
Leadfotó: 123rf
Oldalak

This is a modal window.