Schobert Lara izgalmas új szerepben próbálja ki magát

Izgalmas kollaborációban vesz részt Schobert Lara Viszkok Fruzsival és Varga Csengével együtt. A három fiatal influenszer tartalomgyártással segíti az egyik drogérialánc munkáját, megcélozva a fiatalabb vásárlóközönséget a márka legújabb közösségi platformján, a TikTokon.
Népszerű TikTokkerekkel erősít a drogérialánc
A TikTokkal bővítette közösségi oldalainak listáját a Rossmann. A márka, amely a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon is hosszabb ideje látja el hasznos, érdekes tartalmakkal a vásárlói közösséget, izgalmas kollaborációval újít a fiatalabb generációt megcélzó platformon. Első körben három, már sikeres influencer gyárt majd tartalmat a TikTok csatornára.
„Ma már egyre több márka használja ki a TikTok adta lehetőségeket, Viszkok Fruzsival régóta dolgozunk együtt, az idei évben is a Rossmann egyik arca, így nem volt kérdés, hogy az egyik vendég-gyártója is lesz a csatornánknak. Schobert Lara nagyon sikeres fiatal, aki hitelesen képviseli korosztályát a közösségi médiában. Varga Csenge pedig szintén Magyarország egyik elismert TikTokkere, aki egyébként nyíregyházi, ez segít kicsit lazítani a Budapest-koncentráltságon” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „Mindhárom lány más-más egyéniség, épp ettől reméljük a csatorna egyediségét, színességét. A célunk nyitni a fiatalabb korosztály irányába” – tette hozzá.
A lányok és a márka kollaborációjának keretein belül kezdetben havi 14 videóval jelentkeznek, fókuszban az exkluzív termékportfólió darabjaival, színesítve különböző trendekkel, kihívásokkal, és egyéb, a drogériára formált tartalmakkal. A videók között lesznek tippeket, trükköket bemutató anyagok, tutorial és tesztelős, vagy éppen kérdezz-felelek tartalmak is.
A Rossmann egyik idei célja, hogy közelebb hozza a márkához a fogyasztókat, aktívabb kommunikáció alakuljon ki a márka és a felhasználók között. A TikTok pedig egy újabb olyan felület, ahol közvetlenebb, könnyedebb stílusban ismerkedhetnek az emberek a brand által képviselt értékekkel, és a termékekkel. Németországban és Lengyelországban már fut egy ideje a TikTok, az előbbinek több mint 230 ezer, az utóbbinak 107 ezer fős követőbázisa van.
Íme, a lányok bemutatkozó videója:
Az Eufória című sorozat és a Pókember-filmek sztárja a Budapest Bike Maffia azon posztját osztotta meg az Instagram-oldalán 132 millió követőjével, melyben a magyar civil szervezet részletesen leírja, hogyan lehet segíteni az háborús övezetből menekülteken.
Leadfotó: postforrent.com
Oldalak

This is a modal window.