Sztárok

Schobert Lara izgalmas új szerepben próbálja ki magát

Izgalmas kollaborációban vesz részt Schobert Lara Viszkok Fruzsival és Varga Csengével együtt. A három fiatal influenszer tartalomgyártással segíti az egyik drogérialánc munkáját, megcélozva a fiatalabb vásárlóközönséget a márka legújabb közösségi platformján, a TikTokon.

Népszerű TikTokkerekkel erősít a drogérialánc

A TikTokkal bővítette közösségi oldalainak listáját a Rossmann. A márka, amely a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon is hosszabb ideje látja el hasznos, érdekes tartalmakkal a vásárlói közösséget, izgalmas kollaborációval újít a fiatalabb generációt megcélzó platformon. Első körben három, már sikeres influencer gyárt majd tartalmat a TikTok csatornára.

Ma már egyre több márka használja ki a TikTok adta lehetőségeket, Viszkok Fruzsival régóta dolgozunk együtt, az idei évben is a Rossmann egyik arca, így nem volt kérdés, hogy az egyik vendég-gyártója is lesz a csatornánknak. Schobert Lara nagyon sikeres fiatal, aki hitelesen képviseli korosztályát a közösségi médiában. Varga Csenge pedig szintén Magyarország egyik elismert TikTokkere, aki egyébként nyíregyházi, ez segít kicsit lazítani a Budapest-koncentráltságon” – mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „Mindhárom lány más-más egyéniség, épp ettől reméljük a csatorna egyediségét, színességét. A célunk nyitni a fiatalabb korosztály irányába” – tette hozzá.

A lányok és a márka kollaborációjának keretein belül kezdetben havi 14 videóval jelentkeznek, fókuszban az exkluzív termékportfólió darabjaival, színesítve különböző trendekkel, kihívásokkal, és egyéb, a drogériára formált tartalmakkal. A videók között lesznek tippeket, trükköket bemutató anyagok, tutorial és tesztelős, vagy éppen kérdezz-felelek tartalmak is.

A Rossmann egyik idei célja, hogy közelebb hozza a márkához a fogyasztókat, aktívabb kommunikáció alakuljon ki a márka és a felhasználók között. A TikTok pedig egy újabb olyan felület, ahol közvetlenebb, könnyedebb stílusban ismerkedhetnek az emberek a brand által képviselt értékekkel, és a termékekkel. Németországban és Lengyelországban már fut egy ideje a TikTok, az előbbinek több mint 230 ezer, az utóbbinak 107 ezer fős követőbázisa van.

Íme, a lányok bemutatkozó videója:

Az Eufória című sorozat és a Pókember-filmek sztárja a Budapest Bike Maffia azon posztját osztotta meg az Instagram-oldalán 132 millió követőjével, melyben a magyar civil szervezet részletesen leírja, hogyan lehet segíteni az háborús övezetből menekülteken.

Leadfotó: postforrent.com

Oldalak

Video Erre ügyelj, ha ülőmunkát végzel
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time -:-
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions and subtitles off, selected
      Hirdetés
      Sztárok
      Lifestyle
      A Nyilas napját eléggé felkavarja egy régi ismerőse felbukkanása. Napi horoszkóp.
      Egészség
      Dr. Saurabh Sethi szerint érdemes folyamatosan figyelni bőrünket, és ha észreveszünk rajta bizonyos jeleket, akkor orvoshoz kell fordulni, ugyanis négy dolog akár komoly májbetegségre is utalhat.
      Egészség
      A neves séfektől mindig érdemes tanulni, mivel ők azok, akik már szinte mindent kitapasztaltak. Most az olajjal való sütésnél is egyezett a véleményük.
      Home&Design
      Egyre többen élnek albérletben, viszont a fiatalok általában az elszabadult lakásárak miatt kényszerülnek rá erre. Sok kellemetlenség lehet ebből, főleg, ha elromlik valami.
      Sztárok
      Február 18-án sajtóvetítésen mutatta be az újságíróknak a TV2 a Farm VIP ötödik évadának első epizódját és szereplőit. A piros csapat egyik tagja a Házasság első látásra című műsorból jól ismert...
      Sztárok
      Nem olyan rég ugyebár súlyos botrány robbant ki Michael Schumacher családja körül három férfi miatt, akik zsarolni próbálták őket.